Ο μυητικός λόγος οφείλει να ξεχωρίζει επειδή όχι μόνο είναι μεστός νοημάτων και σημαινομένων, αλλά και επειδή δίνει σαφές νόημα ακόμα κι όταν ακουστεί/διαβαστεί απ' την ανάποδη.
Τυπικό παράδειγμα η περίπτωση του Τάκη Μουσαφίρη και των όσων είχε πει σε μια παλιά του συνέντευξη -τα οποία, παραδόξως, ακόμα κι αν τ' ακούσει απ' την ανάποδη κάποιος, διατηρούν ατόφιο το νόημά τους -αν δεν το επεκτείνουν κιόλας. (Κλικ εδώ).
Από το μεγαλειώδες σε όγκο και σε ποιότητα έργο του Τάκη Μουσαφίρη, ας εντρυφήσουμε στον ύμνο του καλού γκαντέμη. Ας βάλουμε τον ύμνο να παίξει απ' την καλή κι απ' την ανάποδη, να παιανίσει το πικάπ κάνοντας να ουρλιάξει η ψυχή του πονεμένου γκαντέμη και ν' ακουστεί μέχρι τις εσχατιές του σύμπαντος το παράπονο.
Δημήτρης Μητροπάνος, Τάκης Μουσαφίρης, Ό,τι πιάνω εγώ στα χέρια
Τυπικό παράδειγμα η περίπτωση του Τάκη Μουσαφίρη και των όσων είχε πει σε μια παλιά του συνέντευξη -τα οποία, παραδόξως, ακόμα κι αν τ' ακούσει απ' την ανάποδη κάποιος, διατηρούν ατόφιο το νόημά τους -αν δεν το επεκτείνουν κιόλας. (Κλικ εδώ).
Από το μεγαλειώδες σε όγκο και σε ποιότητα έργο του Τάκη Μουσαφίρη, ας εντρυφήσουμε στον ύμνο του καλού γκαντέμη. Ας βάλουμε τον ύμνο να παίξει απ' την καλή κι απ' την ανάποδη, να παιανίσει το πικάπ κάνοντας να ουρλιάξει η ψυχή του πονεμένου γκαντέμη και ν' ακουστεί μέχρι τις εσχατιές του σύμπαντος το παράπονο.
Ό,τι πιάνω εγώ στα χέρια καταστρέφεται
κι ό,τι μου χαρίζουν γράφει "Επιστρέφεται".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Mi-la-re,
mi-la-re-si