Πέμπτη, Ιουνίου 02, 2016

Εκ φύσεως

Αντιπαθής ο Φίλης, φιλτάτη όμως η αλήθεια του Φίλη.

Που λες, άκουγα κι εγώ πως "ο Φίλης είπε τα αρχαία παρά φύσιν γλώσσα" και λέω εντάξει, δεν είναι δα και κανένα τέρας ευφυΐας  ο Φίλης, κάποια μαλακία θα πέταξε προφανώς και ξεσηκώθηκαν οι δεξιούρες.

Ώσπου πέφτω πάνω σε αυτά:

Α.
«Βοηθούν τα αρχαία τα παιδιά να μάθουν τη γλώσσα; Δεν ξέρω, παρότι είμαι αρχαιολάτρης. Πιστεύει κανείς ότι στην Α’ Γυμνασίου που το παιδί σήμερα τρώει στο κεφάλι τρεις ώρες Αρχαία από πρωτότυπο και δυο ώρες Νέα Ελληνικά είναι παιδαγωγικά σωστό; Προφανώς είναι παρά φύσιν αυτό που συμβαίνει σήμερα, τρεις ώρες Αρχαία και δυο Νέα Ελληνικά στην Α’ Γυμνασίου. Αρα θα πρέπει να ξανασκεφτούμε».

Β.
«Θέλουμε αυτό το μάθημα που θα φτιάξουμε να κερδίσει και αυτά τα παιδάκια. Να ακούνε κάτι για τη δική τους θρησκεία και τον δικό τους πολιτισμό και τα δικά μας παιδάκια να ακούνε για τον πολιτισμό αυτών των παιδιών. Στο κάτω κάτω ο Χριστιανισμός δεν είναι ελληνικός χριστιανισμός. Η εθνικιστική προσέγγιση της θρησκείας είναι αίρεση. Δεν υπάρχει ελληνορθοδοξία, υπάρχει ορθοδοξία».

Όποιος διαφωνεί με τα παραπάνω (τα αντέγραψα από εδώ) πολύ απλά να μην με ξαναδιαβάσει, διότι (με τη φωτεινή εξαίρεση ενός συγκεκριμένου ηλιθίου αναγνώστη) δεν θέλω να με διαβάζουν εκ φύσεως ηλίθιοι αναγνώστες.

Όχι τίποτ' άλλο δηλαδή, αλλά όποιος διαφωνεί με τα παραπάνω αποσπάσματα του Φίλη, διαφωνεί με τον ζωικό παλμό αυτού εδώ του μπλογκ -θα μπορούσα -επί λέξει- να τα είχα γράψει κι εγώ εδώ μέσα.


Τραγούδι
Μουφλουζέλης, στον σχετικό ύμνο






1 σχόλιο :

  1. Περιμένω τον Υπουργό που θα δει το θέμα της Εκπαίδευσης συνολικά. Από το νηπιαγωγείο μέχρι το πανεπιστήμιο. Τον Υπουργό, δηλαδή, που θα θέσει το ερώτημα «τι Παιδεία θέλουμε;»

    Θέλουμε μια Παιδεία που θα στοχεύει στην προσέγγιση και την -κατά το δυνατόν- πληρέστερη ανάπτυξη της ανθρώπινης ύπαρξης; Μια Παιδεία που θα ενθαρρύνει και θα παρέχει τα νοητικά εργαλεία για την ανάπτυξη κάθε δυνατότητας αυτοπραγμάτωσής της ώστε αυτή να καταφέρει να συγκροτήσει λειτουργικές κοινωνίες;

    Ή θέλουμε μια Παιδεία που θα είναι προσανατολισμένη στη μεγιστοποίηση της «χρηστικότητας» της ανθρώπινης ζωής; Μια Παιδεία, δηλαδή, που θα αντιμετωπίζει την ανθρώπινη οντότητα ως ένα άθροισμα δεξιοτήτων που θα διατίθεται στους υπόλοιπους κρίκους των αλυσίδων παραγωγής και την μετατροπή του ανθρώπου σε ένα «ομιλούν εργαλείο»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si