Κυριακή, Φεβρουαρίου 26, 2012

Νέος ιός καταστρέφει την υπολογιστική μνήμη...

Όλα πήγαιναν καλά στη ζωή μου και ήμουν χαρούμενος που σύντομα (υποτίθεται πως) θα ξεκουμπιστεί  (είτε εκτός Ελλάδος είτε εντός φυλακής) όλη αυτή η πασοκική συμμορία...
ώσπου ξαφνικά...
ο (μέσων δυνατοτήτων) υπολογιστής μου, άρχισε να μου βγάζει μια παράξενη ένδειξη...

Δεν ξέρω και πολλά από αυτά τα πράγματα,  και γι' αυτό δημοσιεύω εδώ αυτή την ένδειξη, για να δω τι θα έπραττε ο μέσος αναγνώστης μου εάν βρισκόταν στη δικιά μου θέση.


3 σχόλια :

  1. Α-πα-πα-πα.
    Θα ήθελα όμως σε απάντηση της διχοτόμησης της Κύπρου,
    εμείς να διχοτομήσουμε 2 νησιά
    (από Ρω-Καστελλόριζο και από Κρήτη-Διονυσιάδες-Κουφονήσι)
    με αποτέλεσμα να βγει το Ισραήλ με ΑΟΖ που να κόβει τη μισή Μεσόγειο στη μέση και με δικό μας αντάλλαγμα :

    1. Τον μηδενισμό του χρέους
    2. Νόμισμα Γέν
    3. Τα Σκόπια στην Ευρώπη με ευρώ
    4. Την Κίνα στο Λιμένα Θεσσαλονίκης
    5. Αλλαγή γερμανικού τουρισμού με άλλες εθνότητες

    Αναρχο-ιμπερ-μαοϊκός Ελληνο-σιωνιστής !! χεχεχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ εκτιμώ ότι μας πάνε για διπλή πτώχευση.
    Έχουμε αυτήν την στιγμή στην Βουλή, 3 ομοσπονδιακούς ακροδεξιούς, 3 ευρω-ακροδεξιούς απεσταλμένους και 4-5 ελαφρο-δεξιούς (ΣΥΡΙΖΑ, Δ.Α.Α, ΚΚ, ΑΡΜΑΠΟΛ και ΑΝΕΞ) που δεν συμμετέχουν στην μαζοχρεοστική Τριάδα, ως εποδό και πόσα οικονομικά συστήματα να προλάβουν να αναπτύξουν πέρα από 1-2 που σίγουρα θα είναι δεξιοπαθή ;

    Ε, από τα επόμενα δεξιοπαθή συστήματα, εγώ γιατί να ζητήσω την επανάληψη ala Δ.ΑΑ, λες και πρόκειται για ανεπανάληπτη επανάληψη ;

    Μπορώ κάλλιστα να περιμένω 1 επόμενο δεξιοπαθές από τους εποδούς και 1 αυτο-τροφοδοτούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω τρελαθεί, εννοώ με αγγλικό δίκαιο 99 ετών και εξασφάλιση επιστροφής γυναικείου εδάφους (να γεννάει) και να μην κάνουμε τη θεά Δήμητρα μνημόσυνο τού Εσαεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si