Πέμπτη, Οκτωβρίου 25, 2007

ΣΕΠΤΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Δεν δέχομαι τους Μαντζού
Παρακαλώ να τους πείτε
ότι εγώ ο Μιχαήλ
θα κάψω το έβδομο καροτσάκι
αν φτάσει μπροστά στην υψηλή μου Πύλη
την από αιώνων απαραβίαστη.
Κι ό,τι από Μαντζού
(αλλά και από Λουδοβίκους)
με παρακαλέσει
θα βρω τη δύναμη
να απωθήσω
τα σεπτά τους εικονίσματα.

Δεν πάει εγώ των Κούρων
των άπτερων νικών
εγώ των άνευ τέχνης Καισάρων,
να υποκύψω στην Τζην Χάρλοου
στον Τζόνσον και τον Τζο
γιατί γεννήθηκαν και πάλι
απ' τα γνωστά βουνά σαρκών
με Μάζες οχετών
και μάζες κορμιών
(5 κορμιών και νταμαριών)
να υποκύψω όταν θα θέλουν
να υπογράψουν
να μετέχουν στο έργο
να με νοιάζουν έβδομοι
ποιοί; Αυτοί που με μισούν
από καταβολής φυτευμένων χαλικιών
από καταβολής πλοίων αμπέλων
να θέλουν να γεννούν
προδιαγράφοντας τη σωτηρία τους στο Μείον και Συν
στο Θεό και στο ωραίο
στο Πλήθος των υπαρκτών
γιατί γνωρίζουν
το ασταθές της ύπαρξής των
το έλεος οπου τους λείπει
τον Γεωργικόν αγρόν πέτρα
τον φωτισμόν του νέον
Κόστα Ρίκα δική
την χρυσήν με άνθη περαστική
την χαϊδεμένη ώρα τους.

Όχι εις την επτάπυλον
και εις την Πόλη
και στα σεπτά κάλλη της
όχι εις την στάχτην των αετών τους
και σ' ό,τι με αποσκευές φέρουν.

Παρακαλώ πυρπολήσατε
τα όρη όπου κατοικούν
τα καταφύγιά τους
κατακρυμνίσατε.
Σ' αυτό εγώ υπογράφω.

(Πρόκειται για ένα ποίημα του Μιχάλη Κατσαρού, από το θρυλικό και πολυαγαπημένο μου "4 Μαζινό").

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si