Τρίτη, Σεπτεμβρίου 16, 2008

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΩ (μέρος νιοστόν)
(ΤΡΈΜΕ ΠΟΥΤΙΝ!!!)

Πάντοτε ήθελα να έχω ένα διαμερισματάκι με θέα το Μαυσωλείο του Λένιν. Έτσι, να πηγαίνω να επισκέπτομαι συχνάκις τη μουτράκλα του εν λόγω. Ωστόσο, μου εφαίνετο δύσκολον πράγμα, ελλείψει χρημάτων.
Ώσπου η έγκριτος Καθημερινή μου ήνοιξεν τα μάτια:

Αυτοκρατορικά χρυσόβουλλα, πατριαρχικά σιγίλια και οθωμανικά φιρμάνια περιλαμβάνονται στο νομικό οπλοστάσιο μονών του Αγίου Ορους, που διεκδικούν δεκάδες χιλιάδες στρέμματα γης. H πιο φιλόδοξη διεκδίκηση είναι αυτή της Μονής Ιβήρων, η οποία εγείρει απαίτηση για «φιλέτο» της Κόκκινης Πλατείας στη Μόσχα το οποίο οι μοναχοί υποστηρίζουν ότι τους ανήκει ως μετόχι. Λένε, μάλιστα, ότι ο Μπόρις Γέλτσιν τους είχε υποσχεθεί παραχώρηση ενός οικοδομικού τετραγώνου αλλά ο Πούτιν φέρεται ανένδοτος.

Ντροπή σου ρε Βλαδίμηρε με τις κοσμοσφαίρες σου και με τα αντιβαρυτικά τασάκια σου!!! Τι σου ζητάνε οι άνθρωποι? Ένα κομματάκι γης σου ζητάνε...
Δηλαδή έτσι θα μου ξηγηθείς και μένα, όταν σου παρουσιάσω τα σιγίλλια με τα οποία θα μου ανήκει -εξ αδιαιρέτου με τη μονή Ιβήρων- η άλλη μισή Κόκκινη πλατεία?

2 σχόλια :

  1. Ε - και ; Πάει - έγινε.

    Τώρα ό,που νά 'ναι, θα κυκλοφορήσει ο Ε.Λ (ο Ευλόγησον Λιάκουρας) το αποκαλυπτικό του, μαραφέτι.

    Θα ονομάζεται "Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΡΩΣΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ", όπου μέσες-άκρες, όλοι οι σύμβουλοι ξεφυτρώνουν Έλληνες, με ντόπια ρώσικη περιουσία που δωρίστηκε, κατά το 50% μόνον !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο -ευλόγησον- Λιακό έχει πάντα δίκιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si