Η πιο τραγική μορφή του τρωικού κύκλου είναι ο μικρός Αστυάναξ, και η ψυχρή δολοφονία του, πριν από την ανοιχτοσύνη της εφηβείας, αποτελεί την πιο αποτρόπαια πράξη του πολέμου. Κι όμως στους αλεξανδρινούς χρόνους έκαναν λογοπαίγνιο με το όνομά του. Είναι αστυάναξ, έλεγαν για κάποιο, της αστυσίας δηλαδή. Αν ένας μελετητής ή λογοτέχνης μεταφέρει αυτό το λογοπαίγνιο της αλεξανδρινής περιόδου στις ώρες των μαχών της Ιλιάδας, ότι αυτό εξέφραζαν οι Τρώες ή οι Έλληνες όταν ανέφεραν το όνομά του παιδιού του Έκτορα, ότι δηλαδή με το Αστυάναξ υπονοείται η αστυσία, σημαίνει ότι αυτός ο λογοτέχνης ή μελετητής είναι και αγράμματος και αναίσθητος.
Με αυτές τις φράσεις αρχίζει το ενδιαφέρον κείμενο του πάντοτε ενδιαφέροντος ανθρώπου Σάββα Παύλου. Κείμενο που έχει τον τίτλο "Είναι αγράμματη η Μάντλιν Μίλερ, η συγγραφέας του βιβλίου Το τραγούδι του Αχιλλέα"?
Το κείμενο του Σάββα Παύλου είχε δημοσιευτεί στο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου του περιοδικού "Νέα Ευθύνη", και μπορεί κάποιος να το διαβάσει κάνοντας κλικ εδώ.
Μια χαρά ανάγνωσμα για ένα μια χαρά κυριακάτικο απόγευμα.
Με αυτές τις φράσεις αρχίζει το ενδιαφέρον κείμενο του πάντοτε ενδιαφέροντος ανθρώπου Σάββα Παύλου. Κείμενο που έχει τον τίτλο "Είναι αγράμματη η Μάντλιν Μίλερ, η συγγραφέας του βιβλίου Το τραγούδι του Αχιλλέα"?
Το κείμενο του Σάββα Παύλου είχε δημοσιευτεί στο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου του περιοδικού "Νέα Ευθύνη", και μπορεί κάποιος να το διαβάσει κάνοντας κλικ εδώ.
Μια χαρά ανάγνωσμα για ένα μια χαρά κυριακάτικο απόγευμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Mi-la-re,
mi-la-re-si