Παρασκευή, Ιουνίου 12, 2015

Δόξα στον Ιησού, η ΕΡΤ ξανάνοιξε!

Δεν θα μπορούσαμε να λείψουμε, βέβαια, ιδίως από το πιο πολιτικοποιημένο σημείο της καταστάσεως. 
Ο προσεκτικός παρατηρητής, εύλογα αναρωτιόταν 
στεκόμενος κάτω απ' τα ένδοξα τροτσκιστικά λάβαρα 
"βρε, η χάρις του Ιησού είναι μαζί μας?"
Τι να σε πω σουλτάνα μου, μάνα μου ματζουράνα μου...
Μερικοί εκπρόσωποι σωματείων ήταν συγκινητικοί.
Ίσως ήταν ο γλυκύτατος Ιησούς 
που τους έδινε ευγλωττία
ή ίσως κάποιοι είχαν ξεχάσει εκεί τον Ιησού
αναγκάζοντας τους ομιλητές να ομιλήσουν με φόντο τον Ιησού.
Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα ντεσού του πράγματος,
βρες τα αλλού, καλέ μου αναγνώστη. 
Εγώ στον Ιησού σκάλωσα. 

Δυστυχώς, η φωτογραφία ενός φίλου αριστεριστή ηγέτη να μιλά από άμβωνος 
με τον Ιησού μπροστά του,  δεν βγήκε καλή. 
Και πάλι καλά, δηλαδή...
Θα τον σημάδευε και θα τον πλήγωνε για μια ζωή. 

(Οι φωτο είναι από εδώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si