Δευτέρα, Δεκεμβρίου 14, 2009

ΠΡΟΕΣΤΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΕΣ

Και πάνω απ' όλα μαθητές που θα μαθητεύσουν μαθητεία μεγάλη λέμε, -υπάρχει και μια σχετική ταινία του Βέγγου: "Ο φαλακρός μαθητής".

Παρεπιπτόντως και μέσα στην ολοσχερή μου άγνοια, εξακολουθώ να πιστεύω πως:
Τιμοκρατία: στην αρχαιότητα έτσι λεγόταν το πολίτευμα κατά το οποίο η συμμετοχή των πολιτών στην εξουσία δεν εξαρτιέται πλέον από την καταγωγή, δηλαδή την προέλευση από ευγενείς, αλλά καθορίζεται ανάλογα με το εισόδημα

Κι εμένα το εισόδημά μου είναι πενιχρό, γκμτ...

Τεσπα, όποιος ενδιαφέρεται να γίνει προεστός ή δημογέροντας εν έτει 2009 προς 2010, ας διαβάσει λεπτομέρειες κάνοντας κλικ εδώ, ήτοι εις τον ιστότοπο των πελαπολιτώνε.

Άσχετον:
Η φράση "ρίχνω μαύρη πέτρα πίσω μου" -φράση που σαφώς με αφορά- από που να προκύπτει, άραγε?

13 σχόλια :

  1. Πελαπολίτες!!!

    Κι άλλοι δημοκρατικο-κάτι;

    Αφου έχουμε ήδη το ΕΑΡ των Ελλήνων κατα τα πάτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον οι ίδιοι είναι, απ' ότι καταλαβαίνω, αλλά στο πιο δημογεροντικό... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η φράση "ρίχνω μαύρη πέτρα πίσω μου" από που προκύπτει δεν ξέρω αλλά ξέρω πως σημαίνει το ίδιο με την "τινάζω και την σκόνη από τα παπούτσια μου" που αφορά εμένα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "ρίχνω μαύρη πέτρα πίσω μου"- πού θα πας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στην προηγούμενη ανάρτηση έκανα ενα σχόλιο που"φαγώθηκε"......ξέρεις κάτι η έγινε κάποιο λάθος,θα ήθελα να μάθω σε παρακαλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. *Κλείτωρ, δηλαδή σημαίνει "εγώ την κάνω λοιπόν με γοργά πηδηματάκια..."?

    *offshore... ή μήπως σημαίνει "εδώ που είμαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θα'μαι -δεν είναι το νησί που απομακρύνεται από το πλοίο, είναι το πλοίο που απομακρύνεται από το νησί"?
    Δεν ξεύρω... Μάλλον εδώ θα μείνω :-)

    *loupasg, η μόνη εξήγηση που έχω, είναι μήπως μιλάς για μια απάντησή σου στο προ-προηγούμενο ποστ...
    Αλλιώς, θα αρχίσω να ανησυχώ σοβαρά για το μέσο!!! :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ακριβώς για το προηγούμενο....σπαθι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα είπαμε: Εδώ δεν κόβονται οι απαντήσεις κανενός ανθρώπου! Μόνο κάτι σπαμ κόβονται.
    Εκτός κι αν αυτονομηθούν τα μηχανήματα κι αρχίσουν να κόβουν κατά βούληση... :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. . "Δημιουργός της νέας κοσμοθεωρίας είναι ο Τρύφων Ολύμπιος, ο οποίος ηγείται με την ιδιότητα του ΠΡΟΕΣΤΟΥ, με πενταετή θητεία (με αρχή την ημερομηνία καταθέσεως του Καταστατικού), ή για όσο διάστημα χρειάζεται, προκειμένου να εδραιωθεί και παγιωθεί το Κίνημα"... ΚΑΤΑΛΑΒΑ!!! ΝΕΟΣ ΜΕΣΣΙΑΣ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΓΩ ΚΑΠΝΙΣΕ ΛΙΓΗ ΔΑΦΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥ 'ΡΘΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ... ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΞΕΥΤΙΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑνΘΡΩΠΟ.. ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΑΝ ΤΟ ΕΑΡ ΚΑΙ ΤΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟς ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΣΤΑ ΑΕΡΙΣΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΠΟΙΩΝ, ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΡΑ....... ΤΟ ΤΕΛΟς? ΓΝΩΣΤΟ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΕ.. Ο ΠΛΑΤΩΝ ΟΡΙΖΕ ΤΗΝ ΤΙΜΟΚΡΑΤΙΑ ΩΣ ΜΙΑ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ...
    δικαιοπολις ο πελασγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δικαιόπολι, τον άνθρωπο τον είχα σε εκτίμηση, αλλά έτσι όπως φαιδροποιείται το όλο ζήτημα δεν ξέρω τι να πω... Ακόμα και η τελευταία μου ελπίδα -να γνωρίζει τουλάχιστον τι σημαίνουν έννοιες όπως ΤΙΜΟΚΡΑΤΙΑ- κατέρρευσε...
    :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπορεί να είναι ορθογραφικό και να ήθελε να πει τιμ(ι)οκρατία ;-)

    Από την άλλη υπάρχει κ ο Σωκρατικός ορισμός όπου η επιλογή στα αξιώματα είναι βάση των τιμών ( όχι του τιμάριθμου ) που συγκεντρώνει ένα πρόσωπο από την κοινωνία. Βέβαια και εκεί πια ( μετά την Ηλιάδα ένα πράγμα ) η τιμή ( status ) κερδίζεται και απο-τιμάται σε φράγκα, οπότε πάλι ίδια κατάληξη έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @με δρασκελιές τεράστιες φίλε. Τον πούλο που λέμε στο χωρίο μου! Απαξιώ ακόμα και γνώμη να εκφράσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. *Πανδίων, ακριβώς για αυτο το λόγο, θα πρότεινα -εναλλακτικά- τον όρο "φραγκοκρατία" :-) Αλλά έχει καβατζωθεί για άλλη χρήση...

    *Κλείτωρ, κι εγώ, γνώμη δεν πρόκειται να εκφράσω. Αλλά, μην υποτιμάμε το γεγονός ότι "το γέλιο μακραίνει τη ζωή" :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si