Κυριακή, Δεκεμβρίου 27, 2009

ΠΡΚΛΣικό Αθηνόραμα

Και αναμένοντας την πρωτοχρονιά, που να πάμε, που να πάμε....
Πάμε μωρέ στο Sin City (ξέρεις δα, ξερωγώ Νεκρόπολις και Τέξας γωνία).
Τι να σε πω, εγώ θα πάω πάντως.
Κάτι μου λέει ότι θα θυμηθώ τα νιάτα μου.

Εν τω μεταξύ, πέτυχα και μια ενδιαφέρουσα δημοσίευση εις τον Μέγα Ενιαυτό, αναφορικώς με έναν Φινλανδό κύριο ονόματι Pentti Linkola, και με ξέρεις τώρα, κάθομαι και διαλογίζομαι επί των ιδεών αυτού του αγνώστου ανδρός -τις τραβάω από εδώ, τις ζουμπάω από εκεί -να δεις που τελικά κάτι καλό θα μου προκύψει.

2 σχόλια :

  1. αν σ' ενδιαφέρει η οικολογία βάθους κάνε μια ανάγνωση στο τελευταίο τέυχος ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥ. Το άρθρο μου είναι εν μέρη σχετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, τότε να το διαβάσω!!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si