Τρίτη, Νοεμβρίου 01, 2011

ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩι

Οπωσδήποτε είναι θετικό γεγονός η ανεξαρτητοποίηση της Μιλένας Αποστολάκη. Οτιδήποτε συμβάλλει στην αποδυνάμωση-πτώση του Τζέφρι, είναι θετικό.

Όμως...
Διαβάζω στην επιστολή ανεξαρτητοποίησης της Μιλένας:


Είναι κοινός τόπος ότι έχει βαθμιαία επέλθει απονομιμοποίηση της σημερινής πολιτικής τάξης.
(...)
Ψήφισα σειρά νομοσχεδίων γνωρίζοντας ότι δεν εκφράζω τη βούληση των πολιτών που με εξέλεξαν αξιολογώντας ως πρώτιστο καθήκον μου την αποφυγή της χρεοκοπίας και της επακόλουθης στάσης πληρωμών.
Τούτη τη στιγμή εκπροσωπώντας ως βουλευτής σύμφωνα με το Σύνταγμα το Έθνος έχω χρέος να αντισταθώ σε αυτή τη λαθεμένη πολιτική επιλογή που διχάζει επιχειρώντας ανεπίτρεπτα να υποκαταστήσει τη λαϊκή εντολή και την ίδια στιγμή απειλεί τη βιωσιμότητα της χώρας.
Οι στιγμές είναι κρίσιμες και οι πολίτες έχουν ανάγκη να εκπροσωπούνται από βουλευτές που εξέλεξαν.
Για το λόγο αυτό δεν παραιτούμαι από την εντολή που μου έδωσαν οι συμπολίτες μου αλλά ανεξαρτητοποιούμαι αποχωρώντας από τη Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ


Τι μας λέει, λοιπόν?
Μας λέει:

α) Είναι πασίγνωστο ότι έχει επέλθει απονομιμοποίηση της σημερινής πολιτικής τάξης -στην οποία συμπεριλαμβάνομαι κι εγώ.


β) Παρ' όλο που είναι πασίγνωστο ότι έχει επέλθει απονομιμοποίηση της σημερινής πολιτικής τάξης, εγώ ψήφισα πράγματα που ήταν οφθαλμοφανές πως δεν εξέφραζαν τη βούληση των πολιτών που με εξέλεξαν. 


γ) Τώρα, αν γίνει δημοψήφισμα, οι πολίτες θα απορρίψουν όσα -ενάντια στη βούλησή τους- ψήφισα.


δ) Θα αντισταθώ όσο μπορώ στο ενδεχόμενο να μιλήσουν οι πολίτες. Το να μιλήσει ο λαός υποκαθιστά τη λαϊκή εντολή.


ε) Οι πολίτες πρέπει να βγάλουν το σκασμό και να αρκεστούν στο να συνεχίσουν να εκπροσωπούνται από άτομα σαν εμένα -από άτομα που ψηφίζουν ενάντια στην οφθαλμοφανέστατη βούληση των πολιτών που τους εξέλεξαν. 


στ) Για αυτό το λόγο, ανεξαρτητοποιούμαι. 

Καλέ μου αναγνώστη, αν όλο αυτό το σκεπτικό της Μιλένας ΔΕΝ είναι μνημείο αντιπάθειας προς τη βούληση του λαού, αναρωτιέμαι τι στα κομμάτια είναι...

 (Ολόκληρη η επιστολή της Μιλένας, εδώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si