Παρασκευή, Μαρτίου 28, 2014

Ο Σίβα και ο γκουρού

Θεέ μου, μόνο ένα πράγμα σου ζητώ: 
Να μου σηκωθεί. Να μου σηκωθεί. Να μου σηκωθεί.
Και να μου μείνει σηκωμένο για δεκαετίες.  
Να μην μου πέφτει με τίποτα.
Κι αν κάνει πως πέφτει, θεέ μου, δώσε μου τη δύναμη να το ξανασηκώνω εγώ ο ίδιος. 
Ώστε να μείνει όρθιο, σηκωμένο και περήφανο προς τιμήν σου. 
Είθε! 

Αυτό ζήτησε από τον θεό Σίβα ο ταπεινός γκουρού. 
Και ο Σίβα τον ικάνωσε να ζήσει την ευχή του.
Η συνέχεια.......... στο "Κουτί της Πανδώρας".

2 σχόλια :

  1. Έχουμε κι εμείς στην Ελλάδα κάτι τέτοιους τύπους. Είναι οι βουλευτές της συγκυβέρνησης, με το μονίμως ("ναι σε όλα") σηκωμένο το δεξί χέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α υποψιαστώ ότι κι οι βουλευτές μας είναι ινδουιστές........
    ..... ή έστω ότι νομίζουν πως είναι οι γκουρού της οικονομίας...
    ..... θα καταρρεύσω!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si