Τετάρτη, Μαρτίου 12, 2014

Tattoo-δίλημμα (και τρίλημμα μη σου πω) και ελληνοπρεπείς tattoo-ideas

Σκέφτομαι που λες να χτυπήσω ένα tattoo που να τονίζει το γεγονός ότι είμαι νεοέλληνας. Όμως ενώ έχω καταλήξει σε τρεις συγκεκριμένες tatto-ιδέες νεοελληνικής ομορφιάς, δεν μπορώ να αποφασίσω ποιά από τις τρεις να διαλέξω. 

Άραγε να διαλέξω αυτήν εδώ, που διατρανώνει την νεοελληνική περηφάνια για την καταγωγή μου?

Ή μήπως να διαλέξω αυτήν εδώ που υπογραμμίζει τη βαθιά γνώση μου περί τα των αρχαίων ημών προγόνων?

Είναι βέβαια κι αυτό εδώ, που εξυψώνει ανεξίτηλα το μεγαλείο της ορθοδοξίας, η οποία ορθοδοξία, όπως καταλαβαίνεις καλέ μου αναγνώστη, είναι πολύ πιασάρικη το καλοκαίρι στην παραλία.

Αχ... Βοήθα κι εσύ βρε καλέ μου αναγνώστη... Ποιά από τις παραπάνω tattoo-ιδέες θα ήταν σωστό να επιλέξω? 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si