Πέμπτη, Ιουλίου 03, 2014

Πατσοκοίλι

Έπος!!!

Πάντα οι γονείς μου με παρότρυναν,
να τρώω ένα σωστό πρωινό.
Για βράδυ να μην τρώω σχεδόν τίποτα,
κάτι light για μεσημεριανό.

Μα εγώ τρώω μόνο σουβλάκια,
πίτσες πάστες, σουτζουκάκια,
θέλω να `μαι πατσοκοίλι τρελό.
Μα εγώ τρώω μόνο απ’ έξω,
και τα λιπαρά θα αντέξω,
και τρυφερά εσένα αγαπώ.

Με πήγαν στο γιατρό για μια εξέταση,
και μου `πε "Δεν υπάρχεις τρελέ!.
Φρακάρουν τα αγγεία σου, δεν γίνεται,
κόψτα τώρα όλα νεκρέ."

Μα εγώ θέλω παγωτίνια,
γαριδάκια, δρακουλίνια,
θέλω να `μαι πατσοκοίλι τρελό.
Δε μ'αρέσουνε τα φρούτα,
μες την Κόκα Κόλα βούτα,
και θα βρεις κάτι το μαγικό.

Μα εγώ τρώω μόνο σουβλάκια,
πίτσες πάστες, σουτζουκάκια,
θέλω να `μαι πατσοκοίλι τρελό.
Δε μ'αρέσουνε τα φρούτα,
μες την Κόκα Κόλα βούτα,
και θα δεις πως μόνο εσένα αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si