Δευτέρα, Φεβρουαρίου 10, 2014

Σκίρων, Σίνις ή Προκρούστης?


Από χτες το βράδυ που οι κάτοικοι του Ωρωπού άνοιξαν το τριώδιο καίγοντας το διόδιο του Μπόμπολα, μια απορία με έχει κατακυριεύσει:

Ο Μπόμπολας ποιά αρχαία μυθολογική φιγούρα θυμίζει περισσότερο?

Τον Προκρούστη, τον Πιτυοκάμπτη ή τον Σκίρωνα?

Πες μου κι εσύ βρε καλέ μου αναγνώστη, διότι έχω μπερδευτεί... Διότι εμένα ο Μπόμπολας μου θυμίζει έναν συνδυασμό των τριών αυτών σεβαστών προσωπικοτήτων της μυθολογίας μας.

Η οποία μυθολογία μας, βεβαίως, κινείται εκτός χρόνου, συνεχίζοντας να εκπέμπει διαχρονικώς διδακτικά αξιακά μηνύματα, κυριότερο των οποίων εν προκειμένω είναι το μήνυμα που λέει πως είναι πρέπον και επιβεβλημένο το να ξεφορτωθούμε τους ληστές των δρόμων και των οδών.

Στη άνω φωτογραφία, αποκλειστικό στιγμιότυπο με τον Θησέα να μας διδάσκει τον μυθολογικώς ενδεδειγμένο ελληνοπρεπή τρόπο αντιμετωπίσεως του -όποιου- Προκρούστη. 





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si