Παρασκευή, Απριλίου 04, 2014

Το ποντιακής καταγωγής τρολ

Σύμφωνα με το αρχαίο και αποδεδεγμένο ανέκδοτο, η πόντια πουτάνα αυτοκτόνησε μόλις πληροφορήθηκε το γεγονός ότι οι υπόλοιπες συνάδελφοί της πληρώνονται.

Όμως εγώ εδώ θέλω να γράψω έναν ύμνο, έναν παιάνα και διθύραμβο μαζί, για τα ποντιακής καταγωγής τρολ που σπαταλάνε το χρόνο τους σε διάφορες πιθανές και απίθανες τρολιές πιστευτού ή -ενίοτε- και απίστευτου μεγέθους.... δίχως να βγάζουν ούτε ευρώ, ούτε ένα ευρώ για μπουγάτσα ρε αδερφέ, από αυτή την τρολιάρική και τρολλοειδή τάση και στάση των.

Όμως, τι ύμνο, τι παιάνα και τι διθύραμβο να γράψω και τι ραψωδία να συρράψω, έτσι όπως βαριέμαι αφάνταστα -άσε που και η Μούσα αρνείται να βοηθήσει?

Θα αρκεστώ να δώσω το μικρόφωνο στον Βαρουφάκη, να δούμε τι έχει γράψει εις το Lifo:

Τρολ με δελτίο παροχής
Του Γιάννη Βαρουφάκη

«Σας παίρνω γιατί ντρέπομαι και νιώθω την ανάγκη να σας το πω. Ήμουν φοιτητής σας, αλλά, τι να κάνω, αυτήν τη δουλειά βρήκα». Κάπως έτσι ξεκίνησε η τηλεφωνική μου συνομιλία με απόφοιτο του τμήματός μου (του Πανεπιστημίου Αθηνών) μερικές ώρες μετά την ανάρτηση άρθρου μου για συγκεκριμένη τράπεζα με θέμα τη συγκάλυψη παρανομιών της (και, μάλιστα, την επιβράβευσή της με δημόσια περιουσία) από την κυβέρνηση, την Τράπεζα της Ελλάδος και την Τρόικα.   

Το άρθρο είχε γραφτεί την προ-προηγούμενη μέρα και, προς έκπληξή μου, αν και στάλθηκε έγκαιρα, δεν είχε αναρτηθεί. Μου είπαν από την «αρχισυνταξία» του συγκεκριμένου ιστότοπου ότι υπήρξε μια «διστακτικότητα», καθώς η εν λόγω τράπεζα ήταν χορηγός του. Δύο ώρες μετά την εντονότατη απάντησή μου, μου ανακοινώθηκε ότι επρόκειτο για «παρεξήγηση» και ότι το άρθρο θα ανέβαινε κανονικά με μια μέρα καθυστέρηση. Όπερ και εγένετο.   

Φανταστείτε το πλατύ χαμόγελό μου όταν διαπίστωσα ότι το μπάνερ πάνω από το άρθρο μου, όταν εν τέλει δημοσιεύτηκε, ήταν μια φαρδιά-πλατιά διαφήμιση της τράπεζας στην οποία αναφερόταν! «Δεν έχουν τον Θεό τους!» αναφώνησα, αν και μόνος στο γραφείο. Και να 'ταν μόνο αυτό; Εντός πέντε λεπτών, πριν προλάβει κάποιος να διαβάσει το άρθρο, το twitter κατακλείστηκε από εκατοντάδες μηνύματα «αποδόμησης» τόσο δικής μου, σε προσωπικό επίπεδο, όσο και του άρθρου. Καθώς τα έβλεπα να κατακλύζουν το ελληνικό Διαδίκτυο, ξαναχαμογέλασα και επέστρεψα στη δουλειά μου. Έως ότου χτύπησε το τηλέφωνο και άρχισα να συνομιλώ με τον προαναφερθέντα τέως φοιτητή μου.   

Αφού μου είπε ότι ντρεπόταν, ξεκίνησε να μου εξηγεί τους λόγους του: «Εργάζομαι εδώ και κάποιους μήνες στο γραφείο Τύπου της τράπεζας για την οποία γράψατε. Κάποια στιγμή χτες το απόγευμα μας μάζεψαν, μας μοίρασαν το άρθρο σας (σημ. πριν... αναρτηθεί) και μας ζήτησαν να ετοιμάσουμε tweets και σχόλια αποδόμησής σας. Με ρώτησαν, μάλιστα, αν σας είχα ποτέ καθηγητή στο πανεπιστήμιο, γνωρίζοντας ότι είμαι απόφοιτος του Καποδιστριακού. Είπα ψέματα ότι δεν σας είχα πετύχει. Σήμερα που αναρτήθηκε το άρθρο σας, από τις οκτώ το πρωί τρεις από εμάς ασχολούμαστε συνεχώς με το να ανεβάζουμε στο Twitter τα ήδη έτοιμα μηνύματα και να απαντάμε χυδαία σε όποιον τολμήσει να σας υπερασπιστεί. Έπρεπε να σας το πω. Νιώθω τύψεις γι' αυτό που κάνω, αλλά, κ. Βαρουφάκη, αυτήν τη δουλειά βρήκα με το πτυχίο του τμήματός μας. Άλλα όνειρα είχα, αλλά τι να κάνω, δόξα τω Θεώ λέω». 

Είπαμε κι άλλα, αφού τον καθησύχασα ότι όχι μόνο δεν τον κακίζω αλλά και ότι του συνιστώ, σε χαλεπούς καιρούς σαν τους τωρινούς, να κρατήσει τη δουλειά του, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα πείσει τον εαυτό του πως το έργο που επιτελεί στο γραφείο Tύπου της τράπεζας είναι... καλόν, αγαθόν και θεάρεστον. Πριν κλείσουμε, τον ρώτησα: «Τουλάχιστον, πληρώνεσαι καλά;». Μου απαντά: «Επτακόσια το μήνα, μείον το ΤΕΒΕ, καθώς μας έχουν εδώ, υποχρεωτικά, με δελτίο παροχής».

Βεβαίως το Βαρουφάκειο κείμενο δεν το αναδημοσίευσα ολόκληρο -έχει και ηθικό δίδαγμα το οποίο είναι άσχετο με το θέμα μας, και εν πάση περιπτώσει, αν θέλει κάποιος μπορεί να το διαβάσει κάνοντας κλικ εδώ.

Όμως, διαβάζοντας το κείμενο και πληροφορούμενος ότι κάποια τρολ κονομάνε εφτά κατοστάρικα το μήνα (μείον ΤΕΒΕ) μόνο και μόνο για να τρολάρουν...

Ε, δεν ξέρω πως, μου ήρθε στο μυαλό το ανέκδοτο με την πόντια πουτάνα.
Συνειρμοί είναι αυτοί...

Τραγούδι. Iggy Pop & The Trolls, Superbabe

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si