Τετάρτη, Ιανουαρίου 13, 2010

ΚΑΙ ΤΡΩΕΙ Η ΜΟΥΡΗ ΧΩΜΑΤΑ...

Γιατί να ζήσω φρόνιμα
τα χρόνια μου τα γόνιμα?
Ένας σεισμός και χάνεσαι
και παύεις να αισθάνεσαι.

Γιατί να χτίσω μέγαρα
με είκοσι πατώματα?
Ένας σεισμός και πέφτουνε
και τρώει η μούρη χώματα...

Αρκούντως λογικά μου φαίνονται τα λόγια του ποιητού (το άζμα του οποίου δύνασθε νταουλουντιάζειν κάμνοντες κλικ εδώ).

Αλλά και ο άλλος ποιητής δίκαιον είχε όταν σχολιάζων την επερχόμενη κατάσταση, το σήμερα και το αύριο δηλαδή, είπεν προφητικώς:

Μόνο ένας σεισμός μας σώζει
Φοβερός κατακλυσμός
Μαϊντανός να γίνουν όλα
Να χαθεί ο πολιτισμός
Όπως η Ατλαντίς!

(Για το εν λόγω άζμα, κάμνετε κλικ εδώθε)

Εν τω μεταξύ, διαβάζω με ενδιαφέρον το μπλογκ του Βασίλη Στεφανάκου. Έτσι, για να είμαι ενήμερος βρε αδερφέ, τώρα που φαίνεται πως αλλάζουνε σιγά-σιγά τα κόζα και ο Στεφανάκος διεκδικεί μια θέση θεωρητικού του κινήματος, κάπου ανάμεσα στο Μαρξ, το Μπακούνιν και τον Μαλατέστα.

Γάμησέ τα κι άφησέ τα, δηλαδή... Πόσο πίσω έχω μείνει στη θεωρητική μου κατάρτιση...
Θα πέσει φωτιά να μας κάψει λέμε!
Όπως η Ατλαντίς...

6 σχόλια :

  1. Βάζε βρέι τους τίτλους στους... τίτλους, να βλέπω σωστά τις αναρτήσεις από το feed... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ο σεισμός συνέβη και μάλιστα ήταν άκρως δραματικός.
    Ολα υπόκεινται σε ένα κοσμικό σχέδιο.
    Η Ατλαντίδα χάθηκε για να έρθει η 4η Αρεια φυλή και όλα συνεχίζονται ερήμην μας..
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά τα λέει, γιατί να ζήσεις φρόνημα, είναι ενάντια στη φύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΙΗΤΕΣ και οι δυο Περίκαλε. ΠΟΙΗΤΑΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ατλαντίς,
    σε ευχαριστώ για την blogική ενημέρωση :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. *Πότμε, οκέϋ!!! :-)

    *Αστρο - Συμμορίτες, μου λείπουν οι τρεις πρώτες άρειες φυλές για να έχω ολοκληρωμένη εικόνα...

    *offshore, βάζεις ένα μεγάλο φιλοσοφικό ζήτημα!!! Το κατα φύσιν ζην.

    *Φώντα, τι νομίζεις, τυχαίους βάζομεν να ακούγονται εις το τσαρδίον μας?

    *ΟΧΙΑ, μα τι λέτε τώρα, ήτο υποχρέωσίς μου!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si