Κυριακή, Μαΐου 29, 2016

Παραμένει απύθμενο

Σε περίπτωση που πίστεψες ότι το θράσος τους τους έχει πιάσει πάτο, ω, αναγνωσταρά μου, σου έχω νέα:

Ο ΣΥΡΙΖΑ χαιρετίζει τον επίμονο αγώνα του γαλλικού λαού ενάντια στην κατάργηση των εργασιακών του κατακτήσεων. Πρόκειται για έναν αγώνα που αφορά τους εργαζόμενους όλης της Ευρώπης, καθώς η συρρίκνωση των εργασιακών δικαιωμάτων, η απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων και των συλλογικών διαπραγματεύσεων αποτελούν κεντρική επιλογή της ευρωπαϊκής χρηματοοικονομικής ελίτ.
Η επίθεση του νεοφιλελευθερισμού στα δικαιώματα των εργαζομένων πρέπει να βρει απέναντί της το ενιαίο μέτωπο των ευρωπαίων εργαζομένων και των ευρωπαϊκών λαών. Η υπεράσπιση της δημοκρατίας ισοδυναμεί με υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων και κατακτήσεων.


Όπως βλέπεις, το θράσος τους παραμένει απύθμενο.
Ουδέν πρόβλημα. 

Σάββατο, Μαΐου 28, 2016

Αδερφέ μου βίγκαν, αδερφή μου βίγκαν...


Πως θα σου φαινόταν αν ήξερες πως το γάλα καρύδας που πίνεις, μπορεί να κρύβει από πίσω του την δολοφονία μιας μάνας και την σκλαβιά και τον άγριο ξυλοδαρμό του παιδιού της;

Δυστυχώς είναι πολύ πιθανό τις καρύδες να τις έχει συλλέξει μια μαϊμού που ανήκει σε ένα συγκεκριμένο είδος μακάκων και που χρησιμοποιείται κατά κόρον από τους ανθρώπους ως σκλάβος, στις φυτείες καρύδας σε χώρες της Ανατολικής Ασίας, όπως η Ταϋλάνδη, η Μαλαισία, η Ινδονησία και η Σρι Λάνκα .

Οι μαϊμούδες στη συγκομιδή καρύδας αποφέρουν τεράστια κέρδη στους ανθρώπους που τις εκμεταλλεύονται.

Η σκληρή τους πορεία ως σκλάβοι ξεκινά από τον πρώτο χρόνο της ζωής τους, όταν ξεκινά και η “εκπαίδευσή ” τους. Η “εκπαίδευση” ξεκινά με το να μαθαίνουν να στριφογυρίζουν μια καρύδα που είναι δεμένη σε πλαστικά σκοινιά, χρησιμοποιώντας και τα 2 πόδια τους και το ένα τους χέρι και στην ουσία γίνεται μια αναπαράσταση της συγκομιδής της καρύδας από το δέντρο.

Οι άνθρωποι προτιμούν να χρησιμοποιούν οι μαϊμούδες και τα χέρια τους και τα πόδια τους, γιατί έτσι εκτελούν την δουλειά με μεγαλύτερη ταχύτητα. Και φυσικά θα πωληθούν και σε καλύτερη τιμή. Μια μαϊμού που χρησιμοποιεί μόνο τα χέρια της θα πωληθεί σε πολύ χαμηλότερη τιμή.

Έπειτα θα πρέπει να μάθει να ξεμπερδεύει το σκοινί που είναι δεμένη, ώστε να ελευθερώνεται όταν αυτό μπλέκεται σε κλαδιά. Σε επόμενο στάδιο θα πρέπει να μάθει να μαζεύει και τις καρύδες που έχουν πέσει στο έδαφος, τις οποίες και θα πρέπει να φορτώνει σε τσουβάλια ή σε φορτηγά.

Η εκπαίδευση προφανώς και δεν είναι τόσο ιδανική, όσο θέλουν να την παρουσιάζουν οι άνθρωποι που συμμετέχουν σε αυτή – διαφορετικά δεν θα γινόταν τόσο μεγάλη προσπάθεια να υπάρξουν νόμοι για την προστασία των ζώων αυτών. Η εκπαίδευση περιλαμβάνει εκτός από την στέρηση ελευθερίας και πάρα πολύ ξύλο. Άγριο ξύλο για κάθε λάθος που θα τύχει να κάνουν. Άγριο ξύλο αν η ταχύτητα συλλογής δεν είναι η ιδανική.

Σκοπός άλλωστε είναι να μπορεί στο τέλος η μαϊμού να συλλέγει 1000 καρύδες την μέρα – έναντι των 100 που μπορεί να μαζέψει ο πιο ικανός άνθρωπος και αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί με ειρηνικό τρόπο, όσο και αν οι μακάκοι είναι πιο δυνατό και πιο ευκίνητο ζώο από τον άνθρωπο.

Μόλις “εκπαιδευτούν” και πωληθούν σε κάποια φυτεία θα εργάζονται, πάντα δεμένες, για τουλάχιστον 8 ώρες κάθε μέρα, εκτός από τις μέρες που βρέχει. Αλλά ακόμα και όταν δεν δουλεύουν ζουν την ζωή τους μόνιμα δεμένες με κοντή αλυσίδα.

Αν έχουν καταφέρει καλή συγκομιδή θα αμειφθούν με λίγο ρύζι και κάνα-δυο μπανάνες και θα γλιτώσουν την τιμωρία, δηλαδή το ξύλο.

Τα μεγαλύτερα κέρδη τα έχουν αυτοί που πωλούν “εκπαιδευμένες” μαϊμούδες. Μια “ανεκπαίδευτη” μαϊμού κοστίζει περίπου 14 ευρώ. Μόλις “εκπαιδευτεί” ο άνθρωπος που την εκμεταλλεύεται μπορεί να την πουλήσει σε κάποιον αγρότη για τουλάχιστον 250 ευρώ!

Και το κακό δεν σταματά εδώ! Οι ίδιες μαϊμούδες που χρησιμοποιούνται στη συλλογή καρυδών χρησιμοποιούνται και στη “διασκέδαση”!

Με εισιτήριο 5 ευρώ μπορεί ο καθένας να δει μια μαϊμού να οδηγεί ένα ποδήλατο, να κάνει push ups, να παίζει μπάσκετ και να εκτελεί διάφορα “κόλπα” που της έχουν κοστίσει το δικαίωμα σε μια φυσιολογική ζωή και της έχουν επιβληθεί με άγριο ξύλο.

Κάθε μια μαϊμού θα υποχρεωθεί να επαναλαμβάνει καθημερινά τα “κόλπα” για τουλάχιστον 8 ώρες .

Θεωρητικά όσοι υποστηρίζουν αυτό το είδος σκλαβιάς, το δικαιολογούν πως αφενός είναι ωφέλιμη για τον άνθρωπο – μιας και οι μαϊμούδες δεν παραπονιούνται ποτέ για τις συνθήκες, δεν προστατεύονται από κάποια εργατική νομοθεσία και δεν απαιτούν μισθό και αφετέρου πως είναι μια παλιά παράδοση (υπάρχουν στοιχεία πως οι άνθρωποι από το 3450 π.Χ. χρησιμοποιούσαν τις μαϊμούδες για αυτόν τον σκοπό).

Η καρύδα όπως και το φοινικέλαιο, αν και δεν είναι ζωικά παράγωγα δεν μπορεί να είναι μέρος μιας vegan διατροφής που έχει ηθικές ρίζες.

Μην αγοράζεις προϊόντα που περιέχουν καρύδα, ούτε γάλα καρύδας ή λάδι κλπ υποπροϊόντα της!

Ενημέρωσε την Vegan Society για αυτήν σου την απόφαση και ζήτησε να επαναπροσδιορίσουν τους όρους και τις προϋποθέσεις πιστοποίησης των vegan προϊόντων.

Επιπλέον μπορείς να στείλεις ένα email στις εταιρίες που γνωρίζεις πως χρησιμοποιούν καρύδα στα προϊόντα τους, ενημερώνοντάς τες για το τι συμβαίνει κατά την συγκομιδή και φυσικά να τους γνωστοποιήσεις πως δεν θα αγοράζεις τέτοια προϊόντα, έως ότου τουλάχιστον σταματήσει η άγρια χρησιμοποίηση των μαϊμούδων.

Πηγή

Πέμπτη, Μαΐου 26, 2016

Αγία Αναρχία?

Προχτές, πλατεία, Βοξ, καθόμουν μ' έναν άλλον, σκάει μύτη ο Χ.Π.Σοφίας, χαιρετισμοί, "έβγαλα ένα ποιητικό μονόφυλλο" μας λέει, "το έμαθα, το διάβασα και στη Βαβυλωνία" του λέω, βγάζει ένα αντίτυπο από την τσάντα, "πάρε να το διαβάσεις, γράψε και καμιά γνώμη" μου λέει, μέσα στη βιασύνη μου ξέχασα να τον ρωτήσω για ποιό λόγο η Αναρχία είναι αγία και ουχί θεά. 

Θα διαβάσω και θα εννοήσω διά τι αγία και ουχί θεά, σκέφτηκα αργότερα στο μετρό. 

Βέβαια τι να εννοήσω, αυτά τα πράγματα τα έχω εννοήσει δεκαετίες τώρα, που λέει ο λόγος. Διάβασα και εννόησα τα ήδη εννοηθέντα.

Γενικά δεν συμπαθώ τη στρατευμένη ποίηση, ούτε καν την ποίηση που αποτελεί απόρροια της στρατεύσεως -αν και αυτή η δύτερη έχει συχνά αρκετό ενδιαφέρον. Από την άλλη, δεν είμαι κατάλληλος για ανιαρές λογοτεχνικές κριτικές. 

Ας δοκιμάσω λοιπόν κάτι πρωτότυπο: Ας το ονομάσω συγκριτικώς θρησκευτική κριτική λογοτεχνίας. 

Να, για παράδειγμα ας πάρουμε δύο ποιήματα που συνυπάρχουν αρμονικά στην ίδια σελίδα του μονόφυλλου: 

Πρώτα το 

ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ

Εμπρησμοί
Φωτίζεται η νύχτα
Επαναστατική λύσσα κάθε λέξη και πράξη
Αγόρι και κορίτσια με μαύρα ρούχα
Μοιράζονται τη χαρά στους δρόμους καίγοντας είδωλα

Και αμέσως μετά το

ΑΓΙΑ ΑΝΑΡΧΙΑ

Δαγκώνει τα χείλη της καθώς η αστροβροχή συνεχίζει να πέφτει
Αγκαλιάζει τα παιδιά της
Τους μιλά για την Αγία Αναρχία
Το οπλισμένο χέρι της
Τη νεανική της φλόγα
Την περπατησιά της
Το θάρρος της όταν πυροβολεί τον καθρέπτη και τις μισές λέξεις
Την ιερή οργή της για τους ανθρώπους που σιωπούν στο φως της ψυχής

Ή αν θες  ας δούμε και τους στίχους 
"Τον μαύρο σπόρο μας τον πήραν έως και οι άγγελοι και οι δαίμονες
Τον πήγαν μέχρι την κόλαση 
Μέχρι τον παράδεισο 
Έως εκεί που οι δούλοι του θεού 
έβαψαν με το αίμα των εξουσιαστών 
το γαλάζιο του ουρανού" 
(από το ποίημα Μαύρος Σπόρος) 

Βάλε τώρα στο μίξερ όλα τα παραπάνω. Αυθαιρέτησε δηλαδή, ω, αναγνώστα. Ενδέχεται να σου προκύψει κάτι τέτοιο : 

Τα είδωλα αξίζουν μόνο για κάψιμο, και θα καούν από την ιερή οργή της Αγίας Αναρχίας και των τέκνων της, τα έργα των δούλων του θεού και πιστών της είναι ονομαστά μέχρι τον παράδεισο με τους αγγέλους και μέχρι την κόλαση με τους δαίμονες...

Είπαμε, δε μου βγαίνει και δε θέλω να γράφω φιλολογικές κριτικές ποιητικών αποπειρών, υπάρχουν άλλοι αρμοδιότεροι σ' αυτό, ωστόσο αυτή η εμμονή που υπήρχε στο χώρο της αριστεράς να ταυτίζεται με τον θεό και τους αγίους και τους οσιομάρτυρες και το βάπτισμα και τα ευαγγέλια και την επερχόμενη κρίση και αγγέλους και αρχαγγέλους και τέτοια, πάντοτε μου έδινε στα νεύρα, πόσο μάλλον τα τελευταία χρόνια που βλέπω την ίδια εμμονή να απλώνεται στο χώρο της αναρχίας. 

Από την άποψη της ενατένισης ενός πιθανού μέλλοντος, μου φαίνεται προβληματική αυτή η συνεχής αποδοχή και αναπαραγωγή μιας βασικότατης πτυχής του υπάρχοντος.

Τραγούδι. 
Θανάσης Παπακωνσταντίνου, Μάλαμας, Αγία Νοσταλγία







Τετάρτη, Μαΐου 25, 2016

Μία πλαστή φωτογραφία

Από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το photoshop και τα συναφή προγράμματα, ο κόσμος πλημμυρίστηκε από φωτογραφίες είτε εξ ολοκλήρου πλαστές είτε παραποιημένες εν μέρει.

Ιδίως από τότε που άρχισε η μαζική χρήση του διαδικτύου, η διάδοση τέτοιων επεξεργασμένων φωτογραφιών απλώθηκε τόσο πολύ που είναι πλέον δύσκολο να πει κάποιος αν μια φωτογραφία που βλέπει στο διαδίκτυο είναι γνήσια ή πλαστή.

Χρειάζεται αρκετή μελέτη και αρκετή γνώση για να ξεχωρίσεις την πλαστή από τη γνήσια φωτογραφία. Όμως οι καρποί της μελέτης και της γνώσεως είναι πάντοτε γλυκείς και ο ειδήμων αισθάνεται απερίγραπτη χαρά κάθε φορά που μπορεί μετά βεβαιότητος να αποφανθεί περί της ολικής πλαστότητος ή περί της μερικής επεξεργασίας μιας φωτογραφίας.

Εγώ, ας πούμε, μετά από δεκάδες ώρες εντατικής μελέτης και έρευνας, είμαι πλέον σε θέση να πω με σιγουριά πως η παρακάτω φωτογραφία είναι επεξεργασμένη!
Ως εκ τούτου καλώ το χριστεπώνυμο πλήρωμα των αναγνωστών μου, κάθε φορά που πέφτει πάνω στην επεξεργασμένη αυτή φωτογραφία, να την καταγγέλλει! Παρ' όλο το ομολογουμένως αξιοπρεπές στιχουργικό και ποιητικό της επίπεδο.

Ευχαριστώ.

Τραγούδι. 
Τσιτσάνης. 
Σα χριστιανός κι ορθόδοξος σ' αυτή την κοινωνία
ξεκίνησα ρε μάγκες μου να κάνω λιτανεία κλπ κλπ

Τρίτη, Μαΐου 24, 2016

Χρειάζονται θυσίες και μεταρρυθμίσεις

Θυσία δέλφακος (θυσία γουρουνόπουλου δηλαδή)
Παράσταση αττικής ερυθρόμορφης κύλικος

Για να βγούμε από την κρίση χρειάζονται θυσίες και μεταρρυθμίσεις. Απαιτούνται μεταρρυθμίσεις και θυσίες προκειμένου να βγούμε από την κρίση. Δίχως θυσίες και μεταρρυθμίσεις δεν πρόκειται να βγούμε από την κρίση. Μόνο με μεταρρυθμίσεις και θυσίες θα βγούμε από την κρίση. Δεν θα βγούμε από την κρίση αν δεν υπάρξουν μεταρρυθμίσεις και θυσίες.

Οι πολυποίκιλες παραλλαγές αυτής της φράσης έχουν εμποτίσει σα νικοτίνη τους τοίχους του κοινοβουλίου και των τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών στούντιο, έχουν εμποτίσει σα νικοτίνη το χαρτί των καθημερινών και κυριακάτικων εφημερίδων.

"Φτάνει πια, το εμπεδώσαμε! Μας έχετε ζαλίσει τον έρωτα με τις θυσίες και τις μεταρρυθμίσεις" θα αναφωνούσε ο μέσος άνθρωπος.

Μόνο οι ανώτεροι άνθρωποι (εγώ, ας πούμε) όταν ακούν αυτή τη φράση κοιτούν με αδημονία προς την πλευρά των Ελλήνων πολυθεϊστών, προσδοκώντας πότε θα έρθει εκείνο το έρμο το ήμαρ που έσεται, κατά το οποίο ήμαρ θα βγουν μπροστά οι Έλληνες πολυθεϊστές και θα πουν:

"Θυσίες είπατε? Είμαστε οι καθ' ύλην αρμόδιοι!" και δεν ξέρεις καμιά φορά, ενδέχεται να βρεθεί πεδίο συνεννόησης, ιδίως με εκείνους τους πολιτικούς που ενίοτε δε ζητάνε από όλους μας απλώς θυσίες αλλά "αιματηρές θυσίες".

"Ωραία, εμείς βάζουμε τις αιματηρές θυσίες και εσείς βάλτε τις μεταρρυθμίσεις" θα μπορούσαν να πουν οι Έλληνες παγανιστές.

Η μπάλα παίζεται στο γήπεδό τους. Παίζουν εντός έδρας. Το σύστημα χρησιμοποιεί την ορολογία τους. Ας το εκμεταλλευτούν κατοχυρώνοντας τα θρησκευτικά τους δικαιώματα, ειδάλλως (όπως είχε γράψει κι ένας άσχετος με το θέμα) "Εκείνη τη στιγμή που ανεβαίνει το κύμα πρέπει να γίνει η ανατροπή. Αν περιμένεις το επόμενο κύμα, τότε θα περιμένεις κάποιο άλλο κύμα".

Τραγούδι. 
Άντζελα Δημητρίου, "Ποιά θυσία".

Μια ενδιαφέρουσα συνάντηση εργασίας, 27-29 Μαΐου

Το Ινστιτούτο Πολιτικών & Κοινωνικών Ερευνών "Παντελής Πουλιόπουλος", μετά την επιτυχημένη διοργάνωση της Συνάντησης "Ο Παντελής Πουλιόπουλος και η εποχή του - 80 χρόνια από την έκδοση του βιβλίου ΄Δημοκρατική ή Σοσιαλιστική Επανάσταση στην Ελλάδα', διοργανώνει Συνάντηση Εργασίας με τίτλο: "Διαδρομές του επαναστατικού μαρξισμού στην Ελλάδα" η οποία περιλαμβάνει 3 ενότητες:
α) 70 χρόνια από την ίδρυση του ΚΔΚΕ (1946 -2016)
β) Η υποδοχή και πρόσληψη των θεωριών του Ε. Μαντελ στην Ελλάδα
γ) Ο Μιχάλης Ράπτης και ο Επαναστατικός Μαρξισμός - (για τα 20 χρόνια από το θάνατο του Πάμπλο)
Το πρόγραμμα του τριημέρου. 

Στο κτίριο του νέου Χημείου, 
Ναυαρίνου 13Α,
(Αίθουσα ΑΑ, 1ος όροφος)

Αναμφιβόλως ενδιαφέρον τριήμερο. 

Παρασκευή, Μαΐου 20, 2016

Γoυάου!


Και ναι μεν οι πληροφορίες λένε 
ότι η θεατρική ομάδα του σωματείου δεσμοφυλάκων 
θα κάνει ρελάνς 
ανεβάζοντας κάτι πιο κλασικό, 
τον Προμηθέα Δεσμώτη, 
όμως (όπως λέει κι ένας φίλος) 
όλοι ζούμε κι αναπνέουμε 
περιμένοντας τη μέρα κατά την οποία 
η θεατρική ομάδα της ΕΥΠ 
στα πλαίσια αυτής της ευγενούς σκυταλοδρομίας 
θα ανεβάσει το "Θου-Βου ο φαλακρός πράκτωρ". 


Σάββατο, Μαΐου 14, 2016

Μια αξιόλογη έκθεση αυτό το Σ/K

Μια εξαιρετικά αξιόλογη έκθεση βρίσκεται σε εξέλιξη στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στον Βύρωνα. Ο επισκέπτης της εκθέσεως θα μπορέσει να θαυμάσει από κοντά:

1. τμήμα Τιμίου Ξύλου,
2. τα Ιερά Λείψανα των Αγίων Σεραφείμ του Σάρωφ,
3. του Αγίου Νικολάου, του Αγίου Παντελεήμονος,
4. του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου,
5. της Αγίας Βαρβάρας,
6. του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου,
7. του Αγίου Χαραλάμπους, των Αγίων Δέκα Μαρτύρων της Κρήτης,
8. του Αποστόλου Θωμά,
9. τεμάχιο Ιερού Λειψάνου εκ της δεξιάς χειρός του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου,
10. τεμάχιο Κάρας του Αγίου Στεφάνου του Πρωτομάρτυρος,
11. και την Κάρα του Αγίου Στεφάνου Μάρτυρος Μονής Αγίου Θεοδοσίου του Κοινοβιάρχου



Τα Άγια Λείψανα και το Τίμιο Ξύλο υποδέχθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καισαριανής, Βύρωνος και Υμηττού κ. Δανιήλ, πλαισιούμενος από των Πρωτοσύγκελλο Αρχιμ. Αναστάσιο Τασόπουλο, τον Ιεροκήρυκα Αρχιμ. Καλλίνικο Νικολάου και πλειάδα κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως.

Το Ιερό Λείψανο παρέδωσε ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ Τρικόρφου Φωκίδος και Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Φωκίδος Αρχιμ. Νεκτάριος Μουλατσιώτης μετά της συνοδείας αυτού στον Σεβ. Μητροπολίτη Καισαριανής κ. Δανιήλ.

Τα Ιερά Λείψανα καθώς και το Τίμιο Ξύλο θα παραμείνουν στον Ιερό Ναό προς προσκύνηση και ευλογία μέχρι 25 Μαΐου.........

Η είδηση είναι από το vironas.gr και νομίζω πως αποτελεί την δεσπόζουσα πρόταση εξόδου για το Σαββατοκύριακο. Δεν είναι να χάνει κανείς τόση πνευματικότητα.


Παρασκευή, Μαΐου 13, 2016

Ο Βασίλης Λεβεντης και το Παπαρι

Πριν από σχεδόν έναν μήνα
ο Βασίλης Λεβέντης, πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων
βρέθηκε στο Παπαρι,
στο οποίο έκατσε αρκετή ώρα, χόρεψε...
...και προέβη σε δηλωσεις.

(αναλυτικό ρεπορτάζ από την επίσκεψη και τις δηλώσεις
του Λεβέντη στο Παπαρι, 
δημοσιεύτηκε εδώ, στο news247.gr)

Υποψιάζομαι μάλιστα πως ήταν οι φυσικές ομορφιές του Παπαριού
εκείνες που ενέπνευσαν στον πρόεδρο
μια νέα θέαση της ιστορίας:

Ωραία πράματα, αναγνωσταρά μου.
Έτσι κι αλλιώς τον χαίρονται οι ψηφοφόροι του,
τώρα έχουν έναν λόγο παραπάνω να τον χαίρονται.

ΕΣΒΗΣΕ ΧΤΕΣ ΑΘΟΡΥΒΑ 24ΧΡΟΝΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ, ΘΥΜΑ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ ΤΟ 2007

Απο τότε, ήταν ουσιαστικά ζωντανός-νεκρός. Ο Θεός να τον αναπαύσει…
Χθες έσβησε ο αστυνομικός που είχε δεχθεί επίθεση από κουκουλοφόρους σε συναυλία στο Ελληνικό το καλοκαίρι του 2007. Όλο αυτό το διάστημα ήταν ουσιαστικά ζωντανός-νεκρός. Δεν ήταν αρκετά νέος, ήταν ήδη 24 ετών. Δεν ανήκε στη γενιά των 700 ευρώ, γιατί έβγαζε 750. Δεν είχε… όνειρα για τη ζωή του, είχε όπλο, κι ας μην το τράβηξε ποτέ για να σωθεί. Δεν είχε μάνα να τον κλάψει, γιατί ήταν ένας μπάτσος, ένα γουρούνι, ένας δολοφόνος. Κάποιοι θάνατοι δεν πουλάνε το ίδιο, αλλά μαντέψτε,πονάνε το ίδιο. Ποιος είναι ο αστυνομικός;

Δυστυχώς θυμηθείτε το περιστατικό….

Από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ανακοινώνεται ότι την 23.10 ώρα της 06/07/2007, δύο (2) αστυνομικοί οι οποίοι βρίσκονταν σε διατεταγμένη υπηρεσία μέτρων ασφαλείας για αποτροπή κλοπών, επιθέσεων και φθορών ξένης περιουσίας, (σπάσιμο οχημάτων, καταστημάτων ή εγκαταστάσεων κ.α αδικημάτων) όπως έχει συμβεί κατά το παρελθόν, κατά την διάρκεια συναυλίας συγκροτημάτων μουσικής στις εγκαταστάσεις του γηπέδου Baseball στο Ελληνικό, δέχθηκαν απρόκλητα δολοφονική επίθεση από πλήθος ατόμων του αντιεξουσιαστικου χώρου. Η αναίτια επίθεση έγινε από τριάντα τουλάχιστον άτομα, με ενωμένες δυνάμεις τα οποία διέπραξαν βιαιοπραγίες σε βάρος των δύο (2) αστυνομικών, με γρόνθους, λακτίσματα και υλικά αντικείμενα (σιδηρολοστούς, ρόπαλα, θλώντα όργανα), προκαλώντας σε αυτούς βαρείες σωματικές βλάβες. Ειδικότερα ο ένας αστυνομικός (γεν. 1983), φέρει βαριές κακώσεις κεφαλής, πολλαπλά τραύματα στο σώμα και νοσηλεύεται στη Μ.Ε.Θ. , ευρισκόμενος σε καταστολή. Η κατάσταση του εγκυμονεί κίνδυνο ζωής. Ο δεύτερος αστυνομικός (γεν. 1972), επίσης νοσηλευόμενος φέρει ρωγμώδες κατάγματα στο αριστερό χέρι και μώλωπες στα πλευρά.
Η βάναυση επίθεση συνεχίζει μια σειρά προκλήσεων έναντι της έννομης τάξης και »καταδρομών» που αποδέχονται με απάθεια το ενδεχόμενο αποτέλεσμα της σωματικής βλάβης και της ανθρωποκτονίας από »άτομα» που ασκούνται στη βία, μάλλον ως πρόταση και στάση ζωής και ως »πολιτική παρέμβαση». Η Ελληνική Αστυνομία κινείται για την ανακάλυψη των δραστών».
Γι’ αυτό το γεγονός όμως, κανένας δημοσιογράφος δε θα φωνάξει, κανένα Ιντυμίντια δε θα γράψει αράδες, κανένας ψευτοδημοκράτης δε θα αναρτήσει έστω και μία γραμμή.

ΠΗΓΗ

Πέμπτη, Μαΐου 12, 2016

Αμείωτο το διεθνές ενδιαφέρον για τη μέτρηση του IQ του Γιωργάκη!

Αμείωτο το διεθνές ενδιαφέρον 
αναφορικώς με τη μέτρηση του IQ 
του τέως πρωθυπουργού, κυρίου GAP. 

Το αμείωτο διεθνές ενδιαφέρον για το εν λόγω φαινόμενο, 
διαφαίνεται καθαρά μέσα από την ανακοίνωση 
που εξέδωσε το γραφείο του τέως πρωθυπουργού. 

Η ανακοίνωση (που καποιος μπορεί να την διαβάσει εδώ),
τονίζει το διεθνές ενδιαφέρον μεγάλων πανεπιστημίων της υφηλίου,
τα οποία παραμένουν διατεθειμένα να διαθέσουν σημαντικά χρηματικά ποσά 
προκειμένου οι φοιτητές τους να έχουν την ευκαιρία 
να αναλύσουν εκ του σύνεγγυς 
τη μορφή σκέψης αυτού του ιδιόμορφου σύγχρονου διανοητή
-τον οποίο, ως γνωστόν, αυτός ο δύσμοιρος τόπος 
είχε την ευκαιρία να τον απολαύσει 
στο ρόλο του πρωθυπουργού. 


Τραγούδι.
Ποιός Γιώργος?


Τρίτη, Μαΐου 10, 2016

Δευτέρα, Μαΐου 09, 2016

And the Οscar goes to... ΣΥΡΙΖΑ!!!

Πολλοί θα ήταν σε θέση να διεκδικήσουν 
το Όσκαρ μαλακίας για σήμερα. 

Ωστόσο, νομίζω πως ανάμεσα στις υποψηφιότητες 
θα πρέπει να ξεχωρίσουμε 
τον τυπάκο που εμπνέεται τις ανακοινώσεις του ΣΥΡΙΖΑ. 

Η βραβευόμενη ανακοίνωση οπως τη βρήκα στο σάιτ της Αυγής

Ο  ΣΥΡΙΖΑ καταδικάζει τις σημερινές ενέργειες των αστυνομικών δυνάμεων στη διαδήλωση στο Σύνταγμα και τη χρήση δακρυγόνων, η οποία οδήγησε και στον τραυματισμό διαδηλωτών, καθώς και  στελεχών της ΛΑΕ. "Αναμένουμε από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη  να διεξαγάγει  εξονυχιστικό έλεγχο και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι. Τα κρούσματα αστυνομικής βίας και η ασυλία όσων τα υποθάλπουν πρέπει να τελειώσει" καταλήγει η ανακοίνωση.

Νομίζω πως το σημερινό όσκαρ ανήκει δικαιωματικά 
σε αυτή την ανακοίνωση 
αλλά και σε αυτόν που την εμπνεύστηκε.

Σάββατο, Μαΐου 07, 2016

Κοινοβουλευτική επιθεώρηση

Απεργία στα ΜΜΕ, 
θρήνος και κοπετός για τους ζάκηδες των δελτίων ειδήσεων, 
ωστόσο για τους θαμώνες του Δελφινάριου 
υπάρχει το κανάλι της Βουλής 
που θα καλύψει 
ακόμα και τους απαιτητικότερους αυτών.

Τραγούδι. 
The Democratic Circus

Παρασκευή, Μαΐου 06, 2016

Μετονομάζοντας το Αριστεροχώρι


«Το κόμμα πλέον απευθύνεται σε ευρύτερα ακροατήρια και όχι σε ένα αριστεροχώρι» είπε ο κ. Τσίπρας σαν απάντηση σε ενοχλητική ερώτηση κάποιου συντρόφου του στην τελευταία πολιτική γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ.

Αυτό λέει η είδηση και για κάποιο παράξενο λόγο η φράση του πολυχρονεμένου ηγέτη μας μου θύμισε το παλιό, καλό ανέκδοτο με το Πουστοχώρι:

Ήτανε, λέει, δυο τύποι που κάνανε με το αυτοκίνητό τους εσωτερικό τουρισμό. Σταμάτησαν για καφέ στην Κρουσταλοπηγή, περάσανε από την Πάνω Παναγιά, ρίξανε μια βουτιά στην παραλία Κάτω Παναγιά, σταμάτησαν για φαγητό στην Πέρα Παναγιά, είπανε να κατευθυνθούν προς την Δώθε Παναγιά, κι έτσι όπως πήγαιναν, σε μια διασταύρωση είδαν μια ταμπέλα που έδειχνε: δεξιά προς Κερατοχώρι, αριστερά προς Πουστοχώρι. 

Παραξενεμένοι από το όνομα του χωριού, άνοιξαν το χάρτη. Περίεργο, το Πουστοχώρι δεν υπήρχε στο χάρτη. 

Αποφάσισαν να πάνε να δούνε τι παίζει. Στα όρια ενός γραφικού χωριουδακίου είδαν μια ταμπέλα: "Καλώς ορίσατε στο Πουστοχώρι". Έβαλαν τα γέλια, κατέβηκαν απ' το αμάξι και κατευθύνθηκαν στο χωριό. Λίγα μέτρα πιο κάτω συνάντησαν έναν αγρότη που κλάδευε κάτι δέντρα. 
"Γειά χαρά ρε πατριώτη" του είπαν, "πως λέγεται το γραφικό και όμορφο χωριό?" 
Ο αγρότης αδιάφορος τους κοίταξε λίγο και συνεχίζοντας να κλαδεύει τους λέει αδιάφορα: "Α! Πουστοχώρι λέγεται το χωριό μας". 
Κρατώντας τα γέλια τους τον ρωτάνε: "Μα καλά, συγγνώμη δηλαδή... δεν είναι λίγο παράξενο όνομα για χωριό?"
"Τι να σας πω ρε παιδιά... πάππου προς πάππου Πουστοχώρι λέγεται το χωριό!" τους λέει ο τύπος και συνεχίζει το κλάδεμα. 
Οι άλλοι επιμένουν: "Μα γιατί να λέτε Πουστοχώρι ένα τόσο όμορφο και γραφικό χωριό?" 
Ο άλλος σταματά το κλάδεμα, ξύνει λίγο το κεφάλι του και τους λέει: "Τι να σας πω ρε παιδιά... δεν το'χω σκεφτεί ποτέ...  πάππου προς πάππου έτσι το λέμε... δεν ξέρω από τέτοια... αλλά μιας και θέλετε να μάθετε την ιστορία του χωριού, μισό λεπτό να φωνάξω τη γυναίκα μου που είναι και δασκάλα και ξέρει κάτι παραπάνω..." 
Στρέφεται προς ένα σπιτάκι στο βάθος και φωνάζει: 
-Αλέξηηηη!!! 

Τετάρτη, Μαΐου 04, 2016

Σεσημασμένα μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ!

Όσο πάει γίνεται και καλύτερο το έργο!

Για παράδειγμα, 
μαθαίνω πως στη διεύθυνση εγκληματολογικών ερευνών 
της αστυνομίας 
υπάρχουν φωτογραφίες σεσημασμένων μελών ενός κόμματος.
Περισσότερα εδώ.

Τραγούδι.
Ζαμπέτας,
Αν μας σπάσουν το μπουζούκι