Τετάρτη, Μαΐου 23, 2012

ΟΙ ΣΑΥΡΕΣ ΛΙΑΖΟΝΤΑΙ -ΑΚΟΜΑ


Η μαμά μου η αγορά όλο με συμβουλεύει
Κι ο Σωκράτης μου μιλά κι όλα τ’ ανασκαλεύει
Η μαμά μου η αγορά στα φώτα της με ρίχνει
Κι ο Διογένης μου γελά τον ήλιο του μου δείχνει
Όλα πουλιώνται κι όλα αγοράζονται
Μα αυτοί φιλιώνται, φιλιώνται κι ούτε νοιάζονται
Ολα πουλιώνται κι όλα αγοράζονται
Λαοί χτυπιώνται και οι σαύρες λιάζονται.
Η μαμά μου η αγορά συνέχεια με χαϊδεύει
Κι ο Χριστός που με κοιτά τις σκέψεις μου αλιεύει
Η μαμά μου η αγορά μου λέει που να πάω
Κι Αφροδίτη σιγανά μου λέει να σ’ αγαπάω
Όλα πουλιώνται κι όλα αγοράζονται
Μα αυτοί φιλιώνται, φιλιώνται κι ούτε νοιάζονται
Όλα πουλιώνται κι όλα αγοράζονται
Λαοί χτυπιώνται και οι σαύρες λιάζονται.
Ρασούλης-Βαγιόπουλος, αγαπητέ αναγνώστα... μεγάλα τραγούδια σου λέω τώρα...



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si