Πέμπτη, Ιανουαρίου 30, 2014

Μου 'δωκες κλειδιά

Αντιγράφω από εδώ, από την καταγγελία ενός συντρόφου στου οποίου το σπίτι μπούκαρε το κράτος:

Σήμερα το πρωί, 28/1/14, κλιμάκιο της κρατικής ασφάλειας με τη συνοδεία εισαγγελέα εισβάλουν για «έρευνα» στο σπίτι μου. Καταστρέφουν τις κλειδαριές, ανακατεύουν τα πράγματά μου (ντουλάπες, πατάρια, κλπ) και τέλος αποχωρούν χωρίς κανένα «εύρημα», αντικαθιστώντας τις κλειδαριές και αφήνοντας στους γείτονες το μήνυμα «να πάω στον 6ο της ΓΑΔΑ να πάρω τα νέα μου κλειδιά» (!)

Που βαδίζει αυτός ο κόσμος, αναγνωσταρά μου?
Που πάμε? Που είναι οι σταθερές αξίες?
Απέκτησαν χιούμορ οι εμβάτσοι ή απλώς ξεχειλίζει η χυδαιότητά τους?
Δεν ξέρω κιόλας... Μπορεί να προβλέπει ο νόμος ότι κάθε φορά που σου σπάνε την κλειδαριά είναι υποχρεωμένοι να την αντικαθιστούν με καινούργια. Αλλά, πάλι, εμπιστεύεσαι να έχεις στο σπίτι σου κλειδαριά που σου έχουν βάλει αυτοί?

Τι να πω, δεν ξέρω... Ο κόσμος τους δεν παύει να με εκπλήσσει.

Μιχάλης Ξενάκης, Μου 'δωκες κλειδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si