Παρασκευή, Απριλίου 17, 2009

TO ΑΛΗΘΕΣ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ
(Η σωτηρία των αμαρτωλών)


Όπως είναι γνωστό, ο Ιησούς έκανε ό,τι έκανε, προκειμένου να σωθούν οι αμαρτωλοί από την αμαρτία. Και αυτό είναι το χαρμόσυνο μήνυμα της αναστάσεως: Η απαλλαγή μας από την αμαρτία.
(Σοβαρολογώ, όπως θα δείτε!)

Τι σημαίνει όμως η λέξη "αμαρτία"?
Όποιο καλό λεξικό της ελληνικής κι αν ανοίξουμε, θα δούμε ότι "αμαρτία = αστοχία". Κατά συνέπεια, αμαρτωλός είναι ο άστοχος. Εκείνος που δεν βρίσκει στόχο.

*Ο κυνηγός που δεν πετυχαίνει το θήραμα, αμαρτάνει. Δηλαδή αστοχεί.
*Ο παίκτης του καζίνο που δεν προβλέπει τον αριθμό όπου θα κάτσει η μπίλια, αμαρτάνει. Δηλαδή αστοχεί.
*Αυτός που παίζει βελάκια σε μια παμπ καταστρέφοντας τον τοίχο του μαγαζιού, είναι αμαρτωλός. Δεν βρίσκει κάν το στόχο (πολύ δε περισσότερο, δεν βρίσκει κέντρο).
*Ο παίκτης του γκολφ, ο οποίος δεν καταφέρνει να βρει την τρύπα, είναι αμαρτωλός. Έχει αστοχήσει. Μη βρίσκοντας την τρύπα, έχει αμαρτήσει βαριά.
*Οι πρόσφατες τρομοκρατικές ενέργειες του "Επαναστατικού Αγώνα" έγιναν από αμαρτωλούς. Από ανθρώπους που απέτυχαν να βρουν το στόχο.
*Ο χασογκόλης σέντερ-φορ της ποδοσφαιρικής ομάδας, είναι αμαρτωλός. Δεν μπορεί να βρει δίχτυα.
*Οι Αμερικάνοι που βομβάρδιζαν τη Σερβία είναι αμαρτωλοί. Έχαναν το στόχο, και αντί για στρατιωτικούς στόχους χτυπούσαν κάτι νοσοκομεία και κάτι τηλεοπτικούς σταθμούς και κάτι πρεσβείες. Είναι αμαρτωλοί, κι ας είναι τίγκα στους τηλε-ευαγγελιστές η Αμερική.

Και εδώ έρχεται το μεγαλείο της χάριτος του Ιησού!
Ο οποίος, προκειμένου να μας σώσει από την αμαρτία που μας δέρνει κάνοντάς μας να χάνουμε τον στόχο, προχώρησε σε μια μεγαλειώδη παραχώρηση προς εμάς:
Μας έδωσε το Ιερόν Ευαγγέλιον!!!

Ω, ναι, αδελφοί και αδελφές! Όποιος μελετά το Ιερόν Ευαγγέλιον, δεν πρόκειται να αμαρτήσει-αστοχήσει ποτέ! Όποιος έχει το Ιερόν Ευαγγέλιον ως οδηγό του, δεν πρόκειται ποτέ να δώσει λάθος απάντηση!

Αν τυχόν δεν με πιστεύετε, δοκιμάστε να κάνετε το Αντι-αμαρτωλόν Αναστάσιμον Τεστ που ετοίμασε δι' εμάς τους πιστούς το freeinquiry.gr και ευγενώς αναδημοσιεύει εις το ευλόγιον μπλογκ του, ο Αλφειός Ποταμός!

Ναι, αδελφοί! Πρόκειται για θαύμα, για θρίαμβο επί της αμαρτίας-αστοχίας!
Το τεστ ευρίσκεται εδώ:
http://alfeiospotamos.blogspot.com/2009/04/blog-post_4843.html και αποτελεί ηχηρό ράπισμα στην αυθάδεια του Αϊνστάϊν, όστις νόμισε πως υπήρξε ο πρώτος που μίλησε για τη θεωρία της σχετικότητας!

Ναι, αδελφοί και αδελφές! Ο Αϊνστάϊν ήτο ψεύτης, διότι όπως βλέπουμε στο εν λόγω τεστ, πρώτα απ' όλους το Ιερόν Ευαγγέλιον ήταν που διετύπωσε την άποψη πως "Όλα είναι σχετικά"!

ΑΛΛΑ ΑΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΨΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΝΤΙ-ΑΜΑΡΤΩΛΟΝ ΤΕΣΤ

Δοκιμασία της λογικής και της νοημοσύνης μας...
(Βασισμένο αυστηρά στις περιγραφές των ευαγγελιστών)

(Οι απαντήσεις δίνονται στο τέλος).

1. Ποιός προσήλθε πρώτος στο μνήμα την Κυριακή το πρωί;
α. Μία γυναίκα.
β. Δύο γυναίκες.
γ. Τρεις γυναίκες.
δ. Περισσότερες από τρεις γυναίκες.

2. Πότε πήγε (πήγαν) στο μνήμα η γυναίκα(ες);
α. Όταν ήταν ακόμα σκοτάδι.
β. Αφού είχε ανατείλλει ο Ήλιος.

3. Οι γυναίκες πήγαν στο μνήμα, προκειμένου να:
α. Αλείψουν το σώμα του Ιησού με αρώματα.
β. Δούν μόνο το μνήμα.

4. Οι γυναίκες απόκτησαν κι ετοίμασαν τα αρώματα:
α. Την Παρασκευή, προτού νυκτώσει.
β. Αφού νύκτωσε το Σάββατο και μετά.

5. Ο πρώτος επισκέπτης (ες) στο μνήμα συνάντησε (-αν):
α. Έναν άγγελο.
β. Ένα νέο.
γ. Δύο άνδρες.
δ. Κανέναν.

6. Που βρισκόταν αυτός (οι), που συνάντησαν στο μνήμα;
α. Καθισμένος σε μία πέτρα έξω από το μνήμα.
β. Καθισμένος μέσα στο μνήμα.
γ. Όρθιοι μέσα στο μνήμα.

7. Αφού βρήκε (αν) τον τάφο άδειο η γυναίκα (ες):
α. Έσπευσαν να το πουν στους μαθητές.
β. Έφυγαν από το μνήμα, γιατί τρόμαξαν και δεν είπαν σε κανέναν τίποτε.

8. Ο αναστηθείς Ιησούς εμφανίστηκε πρώτα:
α. Στη Μαρία τη Μαγδαληνή.
β. Στον Κλεόπα και σε έναν άλλο μαθητή.
γ. Στη Μαρία τη Μαγδαληνή και την άλλη Μαρία.
δ. Μόνο στον Κηφά.

9. Ο Ιησούς παρουσιάστηκε για πρώτη φορά:
α. Κάπου μεταξύ του μνήματος και της Ιερουσαλήμ.
β. Ακριβώς έξω από το μνήμα.
γ. Στη Γαλιλαία.
δ. Στο δρόμο για το χωριό Εμμαούς, που απείχε εξήντα στάδια από την Ιερουσαλήμ.

10. Οι μαθητές πρωτοείδαν τον Ιησού:
α. Στη Γαλιλαία.
β. Στην Ιερουσαλήμ.

11. Ο αναστηθείς Ιησούς:
α. Αναγνωρίσθηκε από αυτούς που τον είδαν.
β. Δεν ήταν αναγνωρίσιμος.

12. Ο αναστηθείς Ιησούς:
α. Ήταν «φυσικός».
β. Δεν ήταν «φυσικός».

13. Οι μαθητές είδαν τον αναστημένο Ιησού:
α. Μια φορά μόνο.
β. Τρεις φορές.
γ. Πολλές φορές.

14. Όταν ο Ιησούς παρουσιάστηκε στους μαθητές του ήταν:
α. Ένδεκα μαθητές παρόντες.
β. Δώδεκα μαθητές παρόντες.

15. Ο αναστηθείς Ιησούς:
α. Επιθυμούσε να τον αγγίξουν.
β. Δεν επιθυμούσε να τον αγγίξουν.
γ. Δεν έδινε σημασία στο άν θα τον άγγιζαν ή όχι.

16. Ο Ιησούς αναλήφθηκε στον ουρανό:
α. Την ίδια ημέρα της ανάστασης.
β. Σαράντα ημέρες μετά την ανάσταση.
γ. Δεν γίνεται λόγος για ανάληψη του Ιησού.

17. Οι μαθητές έλαβαν την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος.
α. Το βράδυ της ίδιας ημέρας της ανάστασης.
β. Πενήντα ημέρες μετά την ανάσταση.

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Οι απαντήσεις είναι όλες σωστές!

1. α. Ιωάν. 20,1, β. Ματθ. 28,1, γ. Μάρκ. 16,1, δ. Λουκ. 23, 55-56, 24, 1, 24, 10.
2. α. Ματθ. 28,1, Ιωάν. 20,1, β. Μάρκ. 16,2.
3. α. Μαρκ. 16, 1-2, Λουκ. 24,1, β. Ματθ. 28,1.
4. α. Λουκ. 23, 54-56, β. Μάρκ. 16,1.
5. α. Ματθ. 28, 2-5. β. Μάρκ. 16, 5. γ. Λουκ. 24, 4. δ. Ιωάν. 20, 1-2.
6. α. Ματθ. 28,2. β. Μάρκ. 16, 5, γ. Λουκ. 24, 3-4.
7. α. Ματθ. 28, 7-8, Λουκ. 24, 9, Ιωάν. 20,2, β. Μάρκ. 16,8.
8. α. Ιωάν. 20, 14, Μαρκ. 16, 9, β. Λουκ. 24, 13-18, γ. Ματθ. 28, 1-9, δ. Α΄ Κορ. 15, 4-5.
9. α. Ματθ. 28, 8-9, β. Ιωάν. 20, 11-14, γ. Στη Γαλιλαία Μαρκ. 16, 6-7, δ. Λουκ. 24, 13-15.
10. α. Ματθ. 28, 7, Μάρκ. 16,7-10, β. Λουκ. 24, 33-36, Ιωάν. 20,19, Πράξεις 1,4.
11. α. Ματθ., 28,9, Μάρκ. 16,9-10, Λουκ. 24,31, β. Μάρκ. 16,12, Λουκ. 24,15-16, 36-37, Ιωάν. 20,14-15.
12. α. Ματθ. 28,9, Λουκ. 24,41-43, Ιωάν. 20,27, β. Δεν ήταν «φυσικός» (Μάρκ. 16,9, 12, 14, Λουκ. 24,15-16, 31, 36-37, Α΄ Κορ. 15,8-9.
13. α. Ματθ. 28,16-17, β. Ιωάν. 20,19,26, 21,1,14, γ. Πράξεις 1,3.
14. α. Ματθ. 28,16-17, Λουκ. 24,33-36, β. Α΄ Κορ. 15,5.
15. α. Ιωάν. 20,27, β. Ιωάν. 20,17, γ. Ματθ. 28,10.
16. α. Μάρκ. 16, 9, 19, Λουκ. 24,13, 28-51, 50-51, β. Πράξεις, 1,3-9, γ. Ματθ. 28,19-20, Ιωάν. 21,23-τέλος.
17. α. Ιωάν. 20,19-22, β. Πράξεις, 2,1-13.


Ναι, αδελφοί! Αυτή είναι η δύναμις του Ευαγγελίου:
Μας βοηθά να μην αστοχήσουμε ποτέ! Ό,τι κι αν απαντήσουμε, ουδέποτε θα είμαστε άστοχοι-αμαρτωλοί! Ό,τι κι αν απαντήσουμε, θα είναι σωστόν! Δεν θα είμαστε αμαρτωλοί, διότι οι απαντήσεις μας -όποιες κι αν είναι- θα είναι σωστές! Θα έχουμε βρει τον στόχο!

Ίσως η εξήγησις αυτής της δυνάμεως του Ευαγγελίου, να ευρίσκεται σε μια περικοπή του βιβλίου των "Πράξεων των Αποστόλων".
Η περικοπή αυτή έχει να κάνει με τη μέρα της Πεντηκοστής και λέει ότι εκείνη τη μέρα οι μαθητές του Χριστού είναι μαζεμένοι σ' ένα δώμα. Οι περαστικοί που περνάνε κάτω από το δώμα, ακούνε μια παράξενη βαβούρα να ακούγεται εκ του δώματος. Κουνάνε το κεφάλι τους οι περαστικοί και...


ἐξίσταντο δὲ πάντες καὶ διηπόρουν, ἀλλος πρὸς ἀλλον λέγοντες,
Τί θέλει τοῦτο εἶναὶ ἑτεροι δὲ διαχλευάζοντες ἐλεγον ὅτι
Γλεύκους μεμεστωμένοι εἰσίν.
Σταθεὶς δὲ ὁ Πέτρος σὺν τοῖς ἑνδεκα ἐπῆρεν τὴν φωνὴν αὐτοῦ καὶ ἀπεφθέγξατο αὐτοῖς,
Ἄνδρες Ἰουδαῖοι καὶ οἱ κατοικοῦντες Ἰερουσαλὴμ πάντες,
τοῦτο ὑμῖν γνωστὸν ἐστω καὶ ἐνωτίσασθε τὰ ῥήματά μου.
οὐ γὰρ ὡς ὑμεῖς ὑπολαμβάνετε οὗτοι μεθύουσιν, ἐστιν γὰρ ὡρα τρίτη τῆς ἡμέρας.


Που στη δημοτική πάει να πει
Έμεναν λοιπόν εκστατικοί όλοι και απορούσαν, λέγοντας ο ένας προς τον άλλο:
“Τι σημαίνει αυτό;” Άλλοι όμως χλευάζοντας, έλεγαν:
“Σουρωμένοι από το πολύ κρασί είναι!”.
Στάθηκε τότε ο Πέτρος μαζί με τους έντεκα, ύψωσε τη φωνή του και απευθύνθηκε σ’ αυτούς:
“Άντρες Ιουδαίοι και όλοι όσοι κατοικείτε στην Ιερουσαλήμ,
ας είναι γνωστό αυτό σ’ εσάς και βάλτε στ’ αυτιά σας τα λόγια μου.
Γιατί αυτοί δεν είναι μεθυσμένοι όπως εσείς νομίζετε, επειδή είναι μόλις εννιά η ώρα το πρωί


Παρατηρούμε ότι ο Πέτρος δεν αποκλείει το ενδεχόμενο οι μαθητές να πλακωνόντουσαν στα ξύδια. Απλώς αποκλείει το ενδεχόμενο οι μαθητές να ήταν σουρωμένοι στις 9 η ώρα το πρωί.

Εμείς σήμερα, έχοντας κάνει το ανωτέρω Αναστάσιμον τεστ, μπορούμε βάσιμα να πιθανολογήσουμε ότι τα ευαγγέλια ΔΕΝ γράφτηκαν στις εννιά η ώρα το πρωί, αλλά σε πιο προχωρημένη ώρα... Ίσως σε προχωρημένη ώρα της νύχτας, οπότε και δεν θα ήταν παράξενο να έχουν πιεί κανένα ποτηράκι παραπάνω οι μαθητές...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Mi-la-re,
mi-la-re-si