Τετάρτη, Μαΐου 06, 2009

Η ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΤΟΥ PERIKALLOSPROJECT

GeoCities will close later this year.

We have decided to discontinue the process of allowing new customers to sign up for GeoCities accounts as we focus on helping our customers explore and build new relationships online in other ways. We will be closing GeoCities later this year.


Μόλις τώρα διάβασα αυτά τα λόγια στα geocities, και αμέσως άρχισα να νιώθω ως ηλικιωμένος, συνταξιούχος, βετεράνος και όλα τα σχετικά.
Τα geocities είναι ζυμωμένα με τη διαδικτυακή μου νεότητα. Υπήρξαν από τα πρώτα πράματα που τράβηξαν το ενδιαφέρον μου πριν από 12 χρόνια, όταν και πρωτοασχολήθηκα με το ψάξιμο του "τι εστί ιντερνέτι".
Είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με μια από τις σημαντικότερες δημιουργίες μου: Το perikallosproject.
Όχι δηλαδή ότι δεν έχω φκιάξει κι άλλα τζεοσίτεια καλούδια -πριν και μετά από το perikallosproject, αλλά να, πως να το πω... Το perikallosproject το νιώθω σαν να είναι το πιο σοφό παιδί που έχω γεννήσει.

Και να που τώρα, αυτές τις μέρες που κλείνουν πέντε χρόνια από την εποχή της γέννησης αυτού του παιδιού μου, αντί να ετοιμάζομαι να το γράψω στο σχολείο, θα πρέπει να το πάρω στον ώμο και να το μεταφέρω αλλού.

Και δεν έχω ιδέα που να το πάω...

Θα πρέπει να ξύσω το μυαλό μου για να του βρω νέο σπίτι σε γειτονιά με όμορφο περιβάλλον και κουλτουριάρηδες γειτόνους.

Άμα τυχόν ξέρει κανείς καμιά τέτοια γειτονιά, ας ρίξει καμιά ιδέα...

2 σχόλια :

  1. Με γειά κατ' αρχήν το μπηζάκη!
    (Σαν το Περίκαλλος Πρότζεκτ ένα πράμα).

    Το υλικό πάντως πρέπει να σωθεί, σμαραγδένιος πίναξ, λεξάριθμοι και δε συμμαζεύεται...

    Τώρα για ελεύθερη φιλοξενία ιστοσελίδας (όχι βλογ) δεν με έρχεται κάτι στο μυαλό, ο Κρείτων Κουσουράτος μήπως γνωρίζει κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως, το υλικό πρέπει να σωθεί!
    Σωσμένο είναι δηλαδή, αλλά τι να το κάνω να το'χω σπίτι μου? Ο σκοπός είναι να του βρω δικό του σπίτι, ώστε να μπορεί να δέχεται επισκέψεις από τους φίλους του...

    Ομολογώ ότι το κτηματομεσιτικό γραφείο του κυρίου Κουσουράτου, δεν μου είχε περάσει από το μυαλό. Λογικά, όλο και κάποια λύση θα βρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si