Τρίτη, Μαρτίου 09, 2010

ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΧΤΕΣ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΧΤΕΣ
που φιλάκια σου'δινα στα χείλη τα βελούδινα
κι άκουγε η μουριά κι η κληματαριά
τις κουβέντες τις γλυκιές, λες και ήταν χτες...
(παλαιόν βαλσάκι-σουξεδάκι)



Ο μικροαστός είναι εχθρικός στην ιδέα της εξέλιξης: βαδίζει αναπόφευκτα ενάντιά του.
Η πρόοδος δεν του έφερε τίποτε άλλο εκτός από χρέη, που δεν μπορεί να τα πληρώσει.

Ο εθνικοσοσιαλισμός αποτάσσεται όχι μονάχα το μαρξισμό, αλλά επίσης και το δαρβινισμό.
Οι ναζί καταριούνται το ματεριαλισμό γιατί οι νίκες της τεχνικής πάνω στη φύση σημαίνουνε τη νίκη του μεγάλου κεφαλαίου πάνω στο μικρό.
Οι αρχηγοί του κινήματος εκκαθαρίζουνε τη διανόηση όχι μόνο γιατί οι ίδιοι διαθέτουν διανοούμενους δεύτερης ή τρίτης σειράς αλλά προπάντων γιατί ο ιστορικός τους ρόλος δεν ανέχεται την καλλιέργεια μιας σκέψης ως το τέλος.
Ο μικροαστός έχει ανάγκη από μια ανώτερη παρουσία, πάνω από τη φύση και την ιστορία, προστατευμένη ενάντια στο συναγωνισμό, τον πληθωρισμό, την κρίση και τον εκπλειστηριασμό. Στην εξέλιξη, στη ματεριαλιστική αντίληψη και στον ορθολογισμό - στον 20ο, στο 19ο και στο 18ο αιώνα - αντιτάσσεται ο εθνικός ιδεαλισμός σαν πηγή ηρωικής έμπνευσης.
Το έθνος του Χίτλερ είναι η μυθολογική σκιά της ίδιας της μικρομπουρζουαζίας, παθητικό παραλήρημα που της δείχνει τη χιλιόχρονη βασιλεία της πάνω στη Γη.

Για να υψώσουν το έθνος πάνω από την Ιστορία, του δίνουν το υποστήριγμα της ράτσας: Η ιστορία θεωρείται σαν το απόσταγμα της ράτσας. Οι φυλετικές ιδιότητες δημιουργούνται ανεξάρτητα από τις μεταβαλλόμενες κοινωνικές συνθήκες.
Απορρίπτοντας την οικονομική αντίληψη σαν κατώτερη, ο εθνικοσοσιαλισμός κατεβαίνει έναν όροφο παρακάτω: από τον οικονομικό ματεριαλισμό καταφεύγει στο ζωολογικό ματεριαλισμό.

Η θεωρία της ράτσας, σαν να είχε επινοηθεί ειδικά για ένα φαντασμένο αυτοδίδακτο που αναζητεί ένα παγκόσμιο κλειδί για όλα τα μυστήρια της ζωής, φαίνεται προπάντων αξιοθρήνητη στο φως της ιστορίας των ιδεών.
Για να δημιουργήσει τη θρησκεία του καθαρού γερμανικού αίματος ο Χίτλερ χρειάστηκε να δανειστεί από δεύτερο χέρι τις ρατσιστικές ιδέες ενός γάλλου διπλωμάτη και ερασιτέχνη συγγραφέα, του κόμητα Γκομπινώ. Την πολιτική μεθοδολογία ο Χίτλερ τη βρήκε ολοέτοιμη στους Ιταλούς - ο Μουσολίνι είχε πλατιά χρησιμοποιήσει τη θεωρία της πάλης των τάξεων του Μαρξ. Ο ίδιος ο μαρξισμός ήταν ο καρπός της ένωσης της Γερμανικής φιλοσοφίας, της γαλλικής ιστορίας και της αγγλικής οικονομίας.

Ανατρέχοντας στη γενεαλογία των ιδεών, έστω και των πιο αντιδραστικών και των πιο ηλίθιων, δεν βρίσκουμε ίχνος ρατσισμού.

Η τεράστια φτώχεια της εθνικοσοσιαλιστικής φιλοσοφίας δεν εμπόδισε τις πανεπιστημιακές επιστήμες να μπούνε με διάπλατα πανιά μέσα στο αραξοβόλι του Χίτλερ όταν η νίκη του φάνηκε καθαρά. Τα χρόνια του καθεστώτος της Βαϊμάρης υπήρξαν για το μεγάλο τμήμα του καθηγητικού όχλου μια εποχή ταραχής και ανησυχίας. Οι ιστορικοί, οι οικονομολόγοι, οι νομικοί πελαγοδρομούσαν σε εικασίες για να μάθουν ποιο από τα αλληλοσυγκρουόμενα κριτήρια της αλήθειας ήταν το ορθότερο, δηλαδή ποιο στρατόπεδο τελικά θα επικρατούσε.
Η φασιστική δικτατορία παραμέρισε τις αμφιβολίες του Φάουστ και τους δισταγμούς του Αμλετ από την πανεπιστημιακή έδρα. Από το σούρουπο της κοινοβουλευτικής σχετικότητας η επιστήμη πέρασε ξανά στο βασίλειο του απολύτου. Ο Αϊνστάιν υποχρεώθηκε να στήσει το τσαντίρι του έξω από τη Γερμανία.

Στον τομέα της πολιτικής ο ρατσισμός είναι μια πομπώδης και αυθάδης παραλλαγή του σωβινισμού συνδυασμένου με φρενολογία.
Όπως η ξεπεσμένη αριστοκρατία βρίσκει παρηγοριά στην ευγένεια του αίματός της, το ίδιο και η φτωχή μικρομπουρζουαζία μεθάει με τους μύθους για τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα της φυλής της.

......

Η προσωπικότητα και η τάξη - ο φιλελευθερισμός και ο μαρξισμός - είναι το κακό. Το έθνος είναι το καλό. Μα στο κατώφλι της ιδιοκτησίας αυτή η φιλοσοφία αναποδογυρίζεται: Μόνο στην ατομική ιδιοκτησία βρίσκεται η σωτηρία.

Η ιδέα της εθνικής ιδιοκτησίας είναι καρπός του μπολσεβικισμού. Αποθεώνοντας το έθνος ο μικροαστός δεν θέλει να του προσφέρει τίποτα. Αντίθετα, περιμένει από το έθνος να του χορηγήσει ιδιοκτησία και να τον προστατεύσει από τον εργάτη και το δικαστικό κλητήρα.

Δυστυχώς γι' αυτούς, το 3ο Reich δεν θα δώσει τίποτα στους μικροαστούς εκτός από νέους φόρους.

Στον τομέα της σύγχρονης οικονομίας, διεθνούς από τους δεσμούς της, απρόσωπης από τις μεθόδους της, η αρχή της φυλής φαίνεται να βγαίνει από ένα κοιμητήριο του Μεσαίωνα. Η καθαρότητα της ράτσας που, στο βασίλειο του πνεύματος, διαβεβαιώνεται με το διαβατήριο, πρέπει να διαπιστωθεί, κυρίως στον τομέα της οικονομίας, με την αποδοτικότητα. Στις σύγχρονες συνθήκες αυτό σημαίνει: την ικανότητα του συναγωνισμού.
Από την πίσω πόρτα ο ρατσισμός ξαναγυρίζει στον οικονομικό φιλελευθερισμό απαλλαγμένο από τις προλεταριακές ελευθερίες.

.....

Όλα τα απορρίμματα της διεθνούς πολιτικής σκέψης χρησιμέψανε για να γεμίσουν τον πνευματικό θησαυρό του νέου γερμανικού μεσσιανισμού. Ο φασισμός ανέβασε στην πολιτική το βούρκο της κοινωνίας.

Οχι μόνο στα σπίτια των χωρικών αλλά και στους ουρανοξύστες των πόλεων, πλάι στον εικοστό αιώνα, ζουν ακόμα σήμερα ο δέκατος και δέκατος τρίτος αιώνας.

Εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό ρεύμα χωρίς να παύουν να πιστεύουν στη μαγική δύναμη των χειρονομιών και των εξορκισμών.

Ο πάπας της Ρώμης διαδίδει με το ραδιόφωνο το θαύμα της μεταμόρφωσης του νερού σε κρασί.

Οι κινηματογραφικοί αστέρες καταφεύγουν στις μάγισσες.

Οι αεροπόροι, που διευθύνουν τους θαυμαστούς μηχανισμούς τους δημιουργημένους από τη μεγαλοφυΐα του ανθρώπου, φέρνουν φυλαχτά πάνω στα σουέτερ τους.

Τι ανεξάντλητα αποθέματα σκοταδισμού, άγνοιας και αγριότητας!
Η απελπισία τα ξεσήκωσε, ο φασισμός τους έδωσε μια σημαία. Κάθε τι που μέσα στην κανονική ανάπτυξη της κοινωνίας θα απορρίπτονταν από τον εθνικό οργανισμό σαν έκκριμα του πολιτισμού, ξεπετιέται τώρα από το λαρύγγι: Ο Καπιταλιστικός πολιτισμός ξερνά μια βαρβαρότητα που δεν χωνεύτηκε.

Αυτή είναι η φυσιολογία του εθνικοσοσιαλισμού.


Ο Γερμανικός φασισμός, όπως και ο ιταλικός, ανέβηκε στην εξουσία πατώντας στη ράχη της μικρομπουρζουαζίας που τη μεταμόρφωσε σε κριό ενάντια στις οργανώσεις της εργατικής τάξης και τις οργανώσεις της δημοκρατίας.

Αλλά ο φασισμός στην εξουσία, κάθε άλλο παρά είναι κυβέρνηση της μικρομπουρζουαζίας. Αντίθετα είναι η πιο σκληρή δικτατορία του μονοπωλιακού κεφαλαίου.

Ο Μουσολίνι έχει δίκιο: οι μεσαίες τάξεις είναι ανίκανες για μια ανεξάρτητη πολιτική. Στις περιόδους της μεγάλης κρίσης καλούνται να φέρουν μέχρι παραλογισμού την πολιτική μιας από τις δύο βασικές τάξεις.
Ο φασισμός πέτυχε να τις βάλει στην υπηρεσία του Κεφαλαίου.
Συνθήματα όπως η κρατικοποίηση του τραστ και η κατάργηση των άνομων ωφελημάτων πετάχτηκαν στο καλάθι των αχρήστων από τότε που ανέβηκε στην εξουσία.

Το πρόγραμμα των μικροαστικών αυταπατών δεν έχει καταργηθεί. Αποσπάται απλώς από την πραγματικότητα και διαλύεται μέσα σε τελετουργικές πράξεις.

Η ενοποίηση όλων των τάξεων περιορίζεται στο μισοσυμβολισμό της υποχρεωτικής υπηρεσίας εργασίας και τη δήμευση "υπέρ του λαού" της εργατικής γιορτής της Πρωτομαγιάς. Η διατήρηση του γοτθικού αλφαβήτου ενάντια στο λατινικό αλφάβητο αποτελεί μια συμβολική ρεβάνς ενάντια στο ρεύμα της παγκόσμιας αγοράς. Η εξάρτηση από τους διεθνείς, μαζί και τους Εβραίους, τραπεζίτες, δεν περιορίστηκε ούτε κατά ένα γιώτα. Αντίθετα, απαγορεύτηκε η σφαγή των ζώων σύμφωνα με τη ρήση του Ταλμούδ.
Αν ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις, οι δρόμοι του 3ου Ράϊχ είναι στρωμένοι με σύμβολα.


Πρόκειται για κάποια αποσπάσματα από το κείμενο με τον τίτλο "Τι είναι ο εθνικοσοσιαλισμός", που έγραψε το 1933 ο Λέων Τρότσκι ενόσω ήταν εξόριστος στην Πρίγκηπο. Τώρα για ποιό λόγο θεώρησα σκόπιμο να τα βάλω εδώ...
Μα, ασφαλώς, στα πλαίσια του προσυνεδριακού διαλόγου ενόψει της ίδρυσης ενός "κινήματος Εκλεκτών" -διότι εμείς οι εκλεκτοί πρέπει σιγά-σιγά να διαχωριζόμαστε από τους μούφα-εκλεκτούς.

Όπως και να'χει, εσύ αγγλομαθή μου αναγνώστη, μπορείς -δεν ξέρω αν θέλεις, πάντως σίγουρα μπορείς- να αναγνώσεις το πλήρες κείμενο, κάμνοντας κλίκ εις την αρμοδίαν σελίδα του marxists.org, δηλαδή κάνοντας κλικ εδώ.

18 σχόλια :

  1. Αυτό για τους Εβραίους δεν το (πολύ) κατάλαβα. Έχεις κι εσύ πρόβλημα μαζί τους; Εμένα μ’αρέσουν , στηρίζουν ο ένας τον άλλον, ενώ εμείς βγάζουμε τα μάτια ο ένας στον άλλον. Διάβασε λίγο κι αυτό το blog: http://abravanel.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αστειεύεσαι βρε?
    Τι πρόβλημα να'χω με τους ανθρώπους?
    Μια χαρά παιδιά είναι, ειδικά στο γλέντι που κάνουν τη μέρα του γάμου τους!
    Άλλωστε και ο Τρότσκι που το έγραψε, Εβραίος ήταν...
    Νο πρόμπλεμ λοιπόν με τους Εβραίους. Με τους αντι-εβραίους είναι που έχω πρόβλημα!!!
    :-)

    (εντάξει, και με το Ισραήλ έχω πρόβλημα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τσέκαρε κι αυτό το blog άντε γιατί είσαι έξυπνο αγόρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ από την άλλη δεν είμαι και τόσο έξυπνο κορίτσι γιατί ξέχασα τη διεύθυνση:(
    http://israelyesgr.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :-)
    Οκέϋ, θα το δω (αλλά μεταμεσονυκτίως, διότι αι άτιμαι υποχρεώσεις της νύχτας -όχι, δεν τραγουδάω σε μαγαζί ΛΟΛ)

    Το άλλο μπλογκ πάντως, μια χαρά ήταν -και του γούστου μου, βεβαίως!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γουάου!!!!
    Τώρα φτιάχτηκα για τα καλά!!!!
    Θα πάω να ξανα-κάνω περιτομή -just in case, θα ονομαστώ Περικαλάϊ Συντούκ και ό,τι άλλο απαιτείται!
    Πάντα γούσταρα να πιάσω παρτίδες με τη Μοσάντ, να γίνω κι εγώ δολοφόνος-τρομοκράτης και να ξεπαστρεύω αγωνιστές της ελευθερίας... Πάντα γούσταρα να είμαι φασίστας βγαλμένος από την εποχή των σ[ηλαίων, απολογητής του κάθε ρατσιστικού κρατιδίου, και εν τέλει ο ίδιος να είμαι ρατσιστής απέναντι στους “Made in Middle East”!!!
    Offshοrάκι, μ' έφτιαξες νυχτιάτικα σου λέω!!!!!
    Πάλι καλά που υπήρχε κι εκείνη η ιστορία από τη Ζάκυνθο και ήταν και καλογραμμένη... Αλλά τέτοιες ιστορίες είναι για λαπάδες, όχι για έναν Περικαλάϊ Συντούκ που είναι άνθρωπος της δράσης -βρε δε θα με πάρουν κι εμένα στη Μοσάντ? Μιλάμε, θα επιβάλλω το ρατσισμό και τον αντισημιτισμό (ενάντια στους Made in Middle East που είναι παλιο-σημίτες κι αυτοί, ε?) παγκοσμίως! Θα τους δείχνουν όλοι τους κωλο-σημίτες και θα λένε “κοιτάξτε το μέλλον της Δύσης”, όπως λέει και ο εμετικός μπλόγκερ-πράκτορας της Μοσάντ που μ' έστειλες να δω!!!

    (Κι εγώ που νόμιζα ή έλπιζα πως θα είχες βρει κανένα μπλογκ εκείνου του μικρού ισραηλινού κόμματος (που ποτέ δε θυμάμαι πως το λένε, αλλά παίρνει γύρω στο 1%... κόμμα του πράσινου φύλλου ή κάπως έτσι)... Του οποίου κόμματος αν επικρατήσουν παγκοσμίως οι αρχές και οι αξίες, τότε σου εγγυώμαι ότι αυτομάτως θα έχει λυθεί όχι μόνο το μεσανατολικό, όλα θα πηγαίνουν καλά παγκοσμίως... Μέχρι και γοργόνες θα βγούνε στο Αιγαίο...
    Κι αντί γι' αυτό εσύ με έστειλες στη φωλιά των θαυμαστών του κάθε κρατικού τρομοκράτη-δολοφόνου και του κάθε απίθανου ρατσιστή...
    Πάντως σου την έχω φυλαγμένη: Στην πρώτη ευκαιρία, θα σου δώσω τα λινκ από κάτι μπλογκ ντόπιου εμετικού εθνικισμού, για να'μαστε πάτσι! :-))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Όσο για τα «διαχωριστικά τοιχώματα» και σημεία ελέγχου που βλέπει στο Ισραήλ, το 99% μείωσης του αριθμού των επιθέσεων αυτοκτονίας από τότε που τα έστυσαν, δικαιολογεί την πολιτική αυτή." ΕΧΩ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΕΚΑΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΧΗΜΙΚΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ, ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΤΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ
    "Αν οι Άραβες Ισραηλινοί είχαν στερηθεί τα πολιτικά τους δικαιώματα αυτό θα δικαιολογούσε τέτοια υπερβολή, αλλά, φυσικά, σήμερα όλοι οι Άραβες Ισραηλινοί έχουν τα ίδια δικαιώματα όπως κάθε Εβραίος του Ισραήλ.¨"... ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ "ΑΓΑΠΑΜΕ" ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΟΤΙΖΕΤΑΙ ΦΑΡΜΑΚΙ, ΝΤΟΠΗ!!!
    "Ωστόσο, ενίοτε πολύπλοκα πολιτικά και γεωπολιτικά προβλήματα πράγματι απαιτούν την κοπή του γόρδιου δεσμου, και αυτό ήταν ένας από αυτούς".. Πολύ εφιαλτικό μου φαίνεται αυτό..
    Ξεστράτισε η προσυνεδριακή συζήτηση.. αλλά δεν άντεξα, και μπήκα στον πειρασμό να σχολιάσω αυτό το κατά άλλα "ομορφο" δημοσίευμα.. της συγκεκριμενης σελιδας που σου προταθηκε http://israelyesgr.wordpress.com/
    δικαιοπολις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοίτα Δικαιόπολις, όταν λέει "σήμερα όλοι οι Άραβες Ισραηλινοί έχουν τα ίδια δικαιώματα όπως κάθε Εβραίος του Ισραήλ" εννοεί πιθανότατα κάτι Δρούζους και κάτι τέτοιες αριθμητικά ασήμαντες μειονότητες, και πάντως πρέπει να προσέξεις τη λέξη "σήμερα", η οποία πιθανότατα είναι ζόρικη λέξη που προσπαθεί να ρίξει στη λήθη τον ρατσισμό του "χτες".
    Διότι εντάξει, "χτες" δεν υποχρέωναν βρε παιδί μου τους Άραβες να φοράνε κίτρινο άστρο στο πέτο (απαπά τέτοια πράγματα μακριά από το Ισραήλ) αλλά σα να μου φαίνεται ότι οι άραβες είχαν διαφορετικό χρώμα ταυτότητας ή κάτι τέτοιο... ξέρεις, μιάσματα, δεύτερης κατηγορίας πολίτες και τέτοια... παντως άστρο κίτρινο στο πέτο, όχι, οφείλω να παραδεχτώ ότι δεν τους φόραγαν.
    Καλά, το άλλο με τον Τοτό και το ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ το άφησα ασχολίαστο, μόνο και μόνο από αηδία στη σκέψη "φαντάσου ρε μάγκα τα Εξάρχεια να ήταν στο Ισραήλ"... θα μας είχαν εξοντώσει όλους ή θα είχαν φτιάξει ένα τείχος στη Χαριλάου Τρικούπη για να νιώθουν ασφαλή τα ΜΑΤ, και μετά θα ένιωθαν ασφαλείς που θα μας είχαν κλείσει στο γκέτο της Βαρσοβίας... δηλαδή της Γαζας... Δηλαδή των Εξαρχείων... χάλια δηλαδή...

    Και όχι: Δεν ξεστράτισε καθόλου η προσυνεδριακή συζήτηση. Απλά άρχισε να αφορά άλλους εκλεκτούς -για άλλους εκλεκτούς την ξεκίνησα και μου προέκυψαν επιπρόσθετοι εκλεκτοί στην πορεία.
    Όπως και να 'χει, ελπίζω να συμφωνείς στο σλογκανάκιον ΙΝΤΙΦΑΝΤΑ ΠΑΝΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αν συμφωνώ? μαζί σου αδελφέ μου...να μην τους αφήσουμε σε χλωρό κλαρί ΙΝΤΙΦΑΝΤΑ ΠΑΝΤΟΥ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν μιλάμε για ανθρώπινα δικαιώματα μιλάμε για τα δικαιώματα των αντρών ή ΚΑΙ των γυναικών;
    Σίγα τους καημένους τους Άραβες, σιγά τις παρθένες. Μιλάμε για ανθρώπους(;) οι οποίοι σκοτώνουν τις γυναίκες τους επειδή κάποιος άνδρας πήρε λάθος αριθμό και βρέθηκε μια κλήση από άγνωστο άνδρα στο κινητό της συζύγου. Καλά όχι πάντα, στη Σαουδική Αραβία απλά την χώρισε (η οικογένεια της γυναίκας ήταν πολύ ισχυρή και δεν τον έπαιρνε), Μιλάμε για ανθρώπους (;) οι οποίοι κάνουν κλειτορεκτομή στις κόρες τους (γιατί έτσι γουστάρουν, και όχι δεν πρόκειται για ένα αρχαίο έθιμο που έχει εκθλίψει). Μιλάμε για ανθρώπους (;) οι οποίοι σκοτώνουν τις κόρες, γυναίκες, αδελφές επειδή κάποιος τις βίασε (εντελώς τυχαία στις Ευρωπαϊκές χώρες βάζουν ένα ανήλικο μέλος της οικογένειας για να κάνει τη βρώμικη δουλειά. Γιατί; Για να μη πάει φυλακή παρά μόνο αναμορφωτήριο και για λιγότερα χρόνια). Μιλάμε για ανθρώπους(;) οι οποίοι πλακώνουν τις γυναίκες τους έτσι (έχω δει άραβα να προσπαθεί να πνίξει τη γυναίκα του. Ποιο ήταν το έγκλημά της; απάντησε χωρίς την άδεια του στο τηλέφωνο. Δεν υπάρχει θέμα που να αφορά του Άραβες και να μη το γνωρίζω, παραλίγο να παντρευτώ έναν. Αν λοιπόν οι γνώσεις σου είναι καθαρά εγκυκλοπαιδικές έχεις το δικαίωμα να τους θεωρείς παρθένες μαρίες.
    Και κάτι άλλο, ο Αραφάτ από φυσικά αίτια δεν πήγε; Γιατί δεν ανατινάχθηκε ο ίδιος; Οι άνθρωποι (;)αυτοί κάνουν πλύση εγκεφάλου στα μικρά παιδιά φτωχών οικογενειών και τα στέλνουν στo θάνατο. (η σύνταξη που παίρνουν οι οικογένειές τους δεν παίζει ρόλο) Άσε ρε πρκλς , εσύ να δεις πως με έφτιαξες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ksexasa toys lithobolismoys, bes sto YouTube na deis. Ante giati ta ho parei tora. parthenes pou theloyn kai na tous lipitho, tis ginekew lipame oxi agta ta kathikia. (kai oxi den mou ekanan tipota, den tous apexthanomai epeidi xorisa me ton proin mou alla apo afta pou eida

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρώτα απ' όλα να πω ότι ναι, μιλάμε για ανθρώπους. Και με εκπλήσσει το ερωτηματικό που βάζεις. Δε θα το περίμενα.

    Και βεβαίως μιλάμε για ανθρώπους που όποτε μπορούν να ξεφύγουν από τη μιζέρια που τους έχει επιβληθεί με την κατοχή της γης και των ζωών τους από διάφορα επιβληθέντα καθεστώτα ή με την αναγκαστική τους προσφυγιά, αφήνουν κατά μέρος της αηδίες και γίνονται άνθρωποι όπως όλοι -με την ιδιαιτερότητα της θρησκείας τους, βέβαια.
    Παίρνω παράδειγμα από όσους έχω γνωρίσει στην Ελλάδα -και είναι κάμποσες δεκάδες που έχω γνωρίσει- που τους θεωρώ μια χαρά ανθρώπους -άντρες και γυναίκες. Λίγο μόνο το χρώμα τους κάνει διαφορετικούς από μένα -κι αυτό όχι πάντα. (Και λίγο η αποστροφή τους προς το ζαμπόν και το μπέϊκον, τώρα που το σκέφτομαι, συν το ότι δεν τρώνε και σουβλάκια παρά μόνο με κοτόπουλο).

    Δηλαδή καταλαβαίνω τι θες να πεις, και ξέρω τι λες, αλλά καλό είναι να ψάχνουμε και σε τι οφείλονται όλα αυτά.
    Έτσι δεν είναι?

    Τα πιτσιρίκια-καμικάζι, ας πούμε, πιστεύεις ότι έχουν μπροστά τους ένα λαμπρό μέλλον με σπουδές, πανεπιστήμιο και λαμπρή επαγγελματική καριέρα? Τη διεθνή βοήθεια περιμένουν για να φάνε και να ζησουν, ξέροντας ότι λογικά το μέλλον τους είναι η ανεργία και η υποταγμένη ζωή-έτσι όπως οι υποδομές της πατρίδας τους καταστρέφονται από το στρατό των κατακτητών- ενώ παράλληλα είναι εξαιρετικά πιθανό να δολοφονηθούν αν και είναι άοπλα, επειδή έτσι θα έχει κρίνει ένας καλοζωισμένος στρατηγός των κατακτητών της Παλαιστίνης. Όλα αυτά υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν σπίτι να μείνουν -αν ο στρατός των δυνάμεων κατοχής δεν έχει ανατινάξει το σπίτι τους σε αντίποινα -όπως οι Γερμανοί είχαν κάψει το Δίστομο στην Ελλάδα.

    Με τέτοιους όρους, δε μου κάνει εντύπωση που τα πιτσιρίκια καταλήγουν καμικάζι. Έτσι κι αλλιώς είναι καταδικασμένα στη μιζέρια, οπότε σου λέει "ας πάρω και κανέναν κατακτητή από τη Σαλονίκη ή από τη Βαρσοβία μαζί μου".

    Δε μπορώ να τους ρίξω άδικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σκηνικό 1. Είναι η κυρία Μητέρα σου/ σύζυγος/ αδελφή/ κόρη και της ανοίγουν τα πόδια για να της κάνουν κλειτορεκτομή
    Σκηνικό 2. Είναι η κυρία Μητέρα σου/ σύζυγος/ αδελφή/ κόρη και τη σκοτώνουν γιατί βρέθηκε ένας άγνωστος αριθμός στο κινητό της (ο άντρας στον οποίο ανήκει το κινητό απλά έκανε λάθος τον αριθμό)
    Σκηνικό 3. Είναι η κυρία Μητέρα σου/ σύζυγος/αδελφή/ κόρη και τη λιθοβολούν επειδή τη βίασε κάποιος και έπαψε να είναι αγνή και καθαρή.
    Τώρα κατάλαβες το ερωτηματικό; Αν και εμένα ΔΕ με εκπλήσσει που ΔΕΝ αναφέρθηκες σ’αυτά τα παραδείγματα, κανένας άνδρας ποτέ δεν κατάφερε να μου δώσει μία απάντηση στο ερώτημα πως είναι δυνατόν άτομα που διαπράττουν ΤΕΤΟΙΑ εγκλήματα να θεωρούνται άνθρωποι. Ίσως γιατί δεν ανοίγουν τα δικά σας πόδια να σας κόψουν τα γεννητικά σας όργανα, ούτε σας θάβουν αφήνοντας ΜΟΝΟ το κεφάλι και δε σας ρίχνουν πέτρες.
    Οι Άραβες στην Ευρώπη πίνουν αλκοόλ στο Ραμαζάνι, αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν αλλάζουν μόλις πατήσουν το πόδι στην πατρίδα τους. Όντως και τις γυναίκες τις έχουν πιο ελεύθερες ΕΔΩ. Αλλάζουν (ρούχα και όχι μόνο) στο αεροδρόμιο.
    ‘Όταν δύο λαοί πολεμούν μεταξύ τους κι εγώ ντε και καλά πρέπει να πάρω το μέρος κάποιου, επιλέγω αυτούς που έχουν τις γυναίκες ισότιμες και δεν τους συμπεριφέρονται σαν να ήταν ζώα.
    Δεν κατάλαβα την αναφορά στο χρώμα τώρα που το θυμήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ούτε αυτό για τους κατακτητές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η αναφορά στο χρώμα ήταν απλά λογοπαίγνιο.
    Η αναφορά στους κατακτητές, είχε την εξής έννοια -που μου δίνεις καλή πάσα να τη διατυπώσω καλύτερα:
    Δηλαδή οι Ευρωπαίοι και Αμερικάνοι του στρατού κατοχής που κατέχει εδώ και 62 χρόνια την Παλαιστίνη,
    δολοφονούν τα πιτσιρίκια από ανθρωπισμό (να μην ξεπέσουν και γίνουν καμικάζι),
    δολοφονούν τους άνδρες επειδή φέρονται άθλια στις γυναίκες,
    και δολοφονούν και τις ίδιες τις γυναίκες για να τις απαλλάξουν από τον πόνο και την ταπείνωση?

    Γιατί βρε offshorάκι, στα μάτια μου έτσι είναι τα πράγματα: Από τη μια είναι όλα αυτά που περιγράφεις (μόνο που όπως κι αν τα μετρήσει κάποιος, είναι σπάνια και περιθωριακά φαινόμενα),
    και από την άλλη είναι ένας οργανωμένος στρατός βάναυσων ευρωπαίων και αμερικάνων κατακτητών που σκοτώνει και δεν πληρώνει.
    Όσο υπαρκτά κι αν είναι λοιπόν αυτά που περιγράφεις, δεν είναι ικανά να με πείσουν να είμαι με το μέρος των εγκληματιών πολέμου, ούτε μπορούν να μου εξηγήσουν για ποιό λόγο οι εγκληματίες πολέμου του στρατού κατοχής μπορεί να γίνουν απελευθερωτές των γυναικών.
    Ούτε μπορώ να περιμένω από τους διεθνείς τρομοκράτες της Μοσάντ ότι θα απελευθερώσουν οποιονδήποτε οπουδήποτε. Πορωμένοι αιμοσταγείς εγκληματίες είναι, και μάλιστα του αισχίστου είδους. Και η ιστορία διδάσκει ότι οι πορωμένοι εγκληματίες ουδέποτε απελευθέρωσαν κάποιον και ουδέποτε φέρθηκαν ισότιμα σε κάποιον -άντρα ή γυναίκα- εκτός κι αν αυτός ήταν συνάδελφός τους.

    Για την ιστορία, ίσως ξέρεις ότι με την επισημοποίηση της κατοχής της Παλαιστίνης από τους Ευρωπαίους και αμερικάνους εβραίους στο θρήσκευμα, πολλοί μη-εβραίοι προοδευτικοί και ελεύθεροι άνθρωποι από Ευρώπη και Αμερική, ταξίδεψαν μέχρι την κατεχόμενη Παλαιστίνη για να βοηθήσουν, να δουλέψουν στα κιμπούτζ και να θαυμάσουν αυτή την ισότηταπου λες, και η οποία ήταν πρωτοφανής για τη Μέση Ανατολή.
    Ε, όπως είναι γνωστό, 'εφυγαν τρέχοντας, μη μπορώντας να υποφέρουν να βλέπουν το στρατό κατοχής και τις διάφορες τρομοκρατικές οργανώσεις χαγκανα και μοσάντ και τα λοιπά αίσχη να εκτελούν αθώους ανθρώπους.
    Στη συνείδησή τους βαρυνε περισσότερο το αίσχος του ρατσισμού και λιγότερο το -επίσης αίσχος- της καταπίεσης των γυναικών.
    Ίσως είναι θέμα οπτικής γωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και τελικά, όσον αφορά εμένα και τη γνώμη μου γιατους εβραίους (απ' όπου ξεκίνησε όλη η κουβέντα),
    πέρα από το ότι δε με καλύπτει η θρησκεία τους (παρότι... περιτετμημένος... ΛΟΛ)
    επαναλαμβάνω ότι τους βρίσκω μια χαρά ανθρώπους -αν κρίνω απ' όσους έχω συναναστραφεί κι απ' όσους απλώς έχω συναντήσει σε γλέντια και εκδηλώσεις.
    Αν και δε θεωρώ ότι είναι πατρίδα τους αυτό που εκείνοι θεωρούν πατρίδα τους, στον παλιόκοσμο που ζούμε βρίσκω λογικό ο καθένας να έχει τις αυταπάτες του.
    Αλλά ειλικρινά σοκαρίστηκα με το δεύτερο μπλογκ που μου έστειλες (δεν μπήκα καν στον κόπο να δω ποιός το κουμανταρει -τόσο πολύ ήθελα να κάνω εμετό) διαπιστώνοντας ότι -δυστυχώς- υπάρχουν ανάμεσά μας άνθρωποι θιασώτες της ωμής κρατικής βίας στην πιο χυδαία μορφή της. Δεν είναι μόνο ότι η ύπαρξη τέτοιων τύπων θίγει την αξιοπρέπεια του ανθρώπινου είδους (γι' αυτό προτιμώ να τους λέω "σιωνιστικά γουρούνια"). Το χειρότερο είναι ότι ο ρατσισμός τους και η χυδαιότητά τους, πέρα από εμένα που ξέρω να κοντρολάρω τα συναισθήματά μου, εξοργίζει και άλλους που αντιδρούν κι αυτοί με εξίσου ζωώδη τρόπο... και κάπως έτσι φτάνουμε στους εμπρησμους συναγωγών κλπ, κι ίσως ακόμα δεν έχουμε δει τα χειρότερα -μόνο και μόνο επειδή κάποια σιωνιστικά γουρούνια προκαλούν και δίνουν την αφορμή.
    Κι αμα αρχίσουν τέτοια νταβαντούρια, τότε η θέση μου και η θέση των φίλων μου θα είναι δυσκολότερη από ότι είναι σήμερα.

    Σόρι λοιπόν για το ύφος μου (ίσως ξέφυγα κάποιες στιγμές και ίσως σε τσάντισα) αλλά γενικά αυτη είναι η άποψή μου για το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΔΕΝ είναι σπάνια φαινόμενα. Είναι γεγονός πως είναι δύσκολο να βρεις πληροφορίες γιατί δεν υπάρχει εύκολη πρόσβαση στα επίσημα αρχεία αλλά όποιος ψάχνει και θέλει να μάθει τα βρίσκει. Υπάρχουν ιστοσελίδες οι οποίες πολλές φορές είναι κρυφές, υπάρχουν εφημερίδες (αλλά πρέπει να θέλεις να τις διαβάσεις, και δεν μιλάω για Ισραηλίτικες δεν μιλάω Εβραϊκά) και φυσικά οι ίδιες οι γυναίκες οι οποίες δεν εμπιστεύονται εύκολα και σίγουρα όχι άνδρα. Ειδικά γι’αυτό το θέμα δεν μπορείς να μιλήσεις.
    Για τα αγοράκια που ανατινάζονται, ποιανού παιδιά θαρρείς πως είναι; Τίποτα πλουσίων, τίποτα αρχηγών της Χαμας π.χ.; Όχι, τα παιδιά των πλουσίων σπουδάζουν στη Αγγλία όπου τους είχα συμφοιτητές. Όλοι υποστήριζαν τις τρομακτικές ενέργειες, αρκεί να τις έκαναν παιδιά από φτωχές οικογένειες.
    Δεν καίγομαι για τους Εβραίους, αλλά δικαίωμα για δίκαιη μεταχείριση έχουν άτομα τα οποία φέρονται ανθρώπινα στις γυναίκες. Όσοι δεν τις θεωρούν ισότιμες δεν έχουν το δικαίωμα να απαιτούν (από μένα τουλάχιστον) να νοιαστώ. Και δω που τα λέμε οι Εβραίοι δεν ήρθαν από το φεγγάρι, έχουν και αυτοί δικαίωμα σε ένα κράτος, όπως όλοι μας (άσχετα αν εγώ είμαι κατά των συνόρων). Αν δεν απατώμαι οι Εβραίοι ζούσαν σε κείνη την περιοχή ανέκαθεν.
    Η επεξήγησή σου για τους κατακτητές δεν είναι επαρκής. Η Σαλονίκη και η Βαρσοβία βρίσκονται σαφώς στην Ευρώπη αλλά δεν είναι όλη η Ευρώπη και σίγουρα δεν βρίσκονται στην Αμερική. "ας πάρω και κανέναν κατακτητή από τη Σαλονίκη ή από τη Βαρσοβία μαζί μου". Αυτό το τελευταίο κομμάτι θα ήθελα να μου το εξηγήσεις ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ αν μπορείς σε παρακαλώ πολύ. Ευχαριστώ.
    ΥΓ. Ο λιθοβολισμός και η κλειτορεκτομη ΔΕΝ είναι ή τουλάχιστον ΔΕ θα έπρεπε να είναι ‘’θέμα οπτικής γωνίας’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ομολογώ ότι εκπλησομαι ότι το συζητάμε αυτό το θέμα... είναι δυνατόν να δικαιολογούμαι την διαρκή γενοκτονία στην οποία υπόκειται ο Παλαιστινιακός λαός εδώ και μισό αιώνα? Και να τα πούμε ξεκάθαρα? και εμένα αν μου είχαν σκοτώσει την οικογένεια, με είχαν εγκλωβίσει με ένα τοίχος-καταδικασμένο να πεθάνω σαν ποντίκη- τα ίδια και χειρότερα θα έκανα. Εγώ περιμένω μεγαλήτερη αντίδραση από τον εβραϊκό λαό, να δεί κατάματα ποιός είναι αυτός που τροφοδοτεί την ενταση, και να πράξει ανάλογα... Ανηπακοή και γενικεύμενη ανταρσία όλων των λαών.. η μόνη λυση.. μονόδρομος
    Δκαιόπολις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mi-la-re,
mi-la-re-si