Δευτέρα, Απριλίου 19, 2010

Η ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ
(ήτοι λόγος περί συνωμοσίας των αλουμινάτων)

Πριν απο 2-3 μέρες δεν είχα τι να κάνω κι είπα να σκοτώσω λίγη ώρα βλέποντας μπλογκ να παρελαύνουν στο sync.gr.
Ένα απ' όλα (δυστυχώς δε θυμάμαι ποιό -αλλά τελικά είναι πολλά) με προέτρεψε να πάρω τη λέξη ILLUMINATI και να τη γυρίσω ανάποδα, να τη γράψω από το τέλος προς την αρχή.
Μου προέκυψε η λέξη ITANIMULLΙ.
Στη συνέχεια, το μπλογκ με προέτρεψε να μεταβώ στη διεύθυνση www.itanimulli.com και να δω τι κρύβεται πίσω της...
(Μπρρρρ....)
Το δημοσίευμα του μπλογκ τέλειωνε με το ερώτημα: "Είναι άραγε τυχαίο???"

Ανήκω σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που ξέρουν εκ γενετής πως τίποτα δεν είναι τυχαίο. Έτσι, ψάχνοντας βρήκα την άκρη του νήματος: Κατέληξα σ' αυτό εδώ το ιστομέρος, όπου όλα ξεδιαλύνονται και χύνεται τεράστιο φως στη συνωμοσία των itanimulli!!!
(Διότι, αναμφίβολα, η σχέση των itanimulli και της NSA, μόνο συνωμοτικό χαρακτήρα μπορεί να έχει!!!)

Και μου άνοιξε η όρεξη, καλέ μου αναγνώστη, να φτιάξω κι εγώ ένα domain, με τίτλο του στυλ www.xazomalakes.gr ή ίσως www.ilithioi.gr ή κάτι τέτοιο, που να παραπέμπει στο σάϊτ γνωστού κόμματος που βρίσκεται αυτή την εποχή σε γνωστή κυβέρνηση γνωστού βαλκανικού κρατιδίου...

Φυσικά αυτό θα το πράξω ως ιλλουμινάτος ειδικός στους αναγραμματισμούς.
Διότι, είπαμε, καλέ μου αναγνώστη:
Η λέξις ILLUMINATI αποτελεί απλό αναγραμματισμό της φράσεως "I AM ILL UNIT".

2 σχόλια :

Mi-la-re,
mi-la-re-si